וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לפרשת עבירות המין בקטינים: עופר צברי נשלח ל-5 שנים בכלא

20.9.2015 / 11:23

מנהל הפועל פתח תקווה המודח הורשע במעשים מגונים בארבעה נערים בני 17-15 במסגרת הסדר טיעון. בנוסף לעונש המאסר, ישלם צברי פיצויים בסך 50 אלף שקלים למתלוננים. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן צילום: ניב אהרונסון

בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר היום (ראשון) את עסקת הטיעון שנחתמה עם המנהל לשעבר של קבוצת הכדורגל הפועל פתח תקווה, עופר צברי – וגזר עליו חמש שנות מאסר בפועל. צברי הורשע בשורה של עבירות מין בקטינים, בהם מעשים מגונים, מעשי סדום וניצול קטינים לזנות. עורך דין אבי חימי, המייצג את צברי, מסר כי העונש שגזר בית המשפט על מרשו "הוא מדוד ובהתאם להסדר הטיעון שנחתם בין הצדדים".

עוד בנושא:
חמש שנות מאסר למנהל הפועל פתח תקוה לשעבר, עופר צברי, במסגרת הסדר טיעון
בית המשפט המחוזי הרשיע את עופר צברי בביצוע עבירות מין
צברי נאשם בעבירות מין בקטינים: "ניצל מעמדו כמנהל הקבוצה"

עופר צברי מובא להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום, תל אביב. יותם רונן
"דמות אב". צברי מובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בדצמבר 2014/יותם רונן

כזכור, צברי נעצר בסוף נובמבר 2014 בתום מרדף דרמטי בנתיבי איילון. המרדף החל לאחר ששוטרים הבחינו בצברי ככל הנראה מבצע עבירת מין בקטין שעה שהשניים שהו ברכב. צברי ניסה להימלט מהמקום ובמהלך הבריחה דרס שוטרת ופצע אותה באורח קל עד בינוני.

בסוף אפריל השנה הוגש נגד צברי כתב האישום ובו נכתב כי מתוקף תפקידו נודע צברי בקרב שחקני קבוצת הנוער של הפועל פתח תקווה כ"דמות אב" הדואג למחסורם של שחקנים מעוטי יכולת. עוד נכתב כי "במהלך החודשים יולי-אוגוסט 2014 או בסמוך לכך, עבר הקטין להתגורר בפתח תקווה. במהלך תקופה, עד לתחילת חודש אוקטובר 2014, התאמן הקטין בקבוצת הנוער של הפועל פתח תקווה. מיד בהגיעו לקבוצה, פגש בנאשם שהציג עצמו בפניו כמנהל קבוצת הבוגרים וביקש מהקטין שיאשר אותו כ'חבר בפייסבוק'. הקטין נעתר לבקשה. במהלך התקופה וכחלק מהעמקת יחסי התלות של הקטין כלפיו, התכתב הנאשם עם הקטין בין היתר באמצעות יישום (אפליקציית) ה'ווטסאפ'".

"במסגרת התכתבויותיהם במהלך חודש ספטמבר 2014, כינה הנאשם את הקטין 'כוכב', 'נסיך', 'חיים שלי', כתב לו שהוא אוהב אותו ושידאג לקנות לו בגדים והתעניין תדיר בהשתלבותו בקבוצה. הנאשם התלונן בפני הקטין כי 'אני כל כך משתדל שיהיה לך טוב ואתה מקבל את זה כמובן מאליו', והקטין השיב לו כי הוא כמו אבא בשבילו. על כך השיב הנאשם כי 'אני אוהב אותך ואתה יודע את זה ... ואתה צריך להבין ששום דבר לא מובן מאליו'".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מנהל הפועל פתח תקווה, עופר צברי, שוחרר למעצר בית, נובמבר 2013. דרור עינב
יפצה את המתלוננים ב-50 אלף שקלים/דרור עינב

עוד נכתב: "במספר הזדמנויות שונות במהלך התקופה, בעת נסיעתם המשותפת ברכבו של הנאשם, ביצע הנאשם בקטין מעשים מגונים, ליטף את איבר מינו של הקטין מעל לבגדיו וזאת לצורך סיפוק וגירוי מיני ובהסכמתו שהושגה תוך ניצול יחסי תלות שביניהם".

"בתחילת חודש אוקטובר 2014, וכחלק מהעמקת יחסי התלות של הקטין כלפיו, העניק הנאשם לקטין כסף לקניית בגדים חדשים ובמועד שאינו ידוע לתביעה בסמוך לחג הסוכות, שוב הזמין הנאשם את הקטין לבוא אליו למחסן הכביסה ולקבל בגדי ספורט. הקטין הגיע למחסן הכביסה בשעות הערב וישב שם עם הנאשם כשהם לבדם. הנאשם הציע לקטין לעסות את גופו. משנאות הקטין להצעה, הפשיט הנאשם את חולצתו של הקטין, התפשט מחולצתו וביצע בקטין מעשים מגונים".

בנוסף לעונש המאסר בפועל, נגזרו על צברי 15 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים מיום שחרורו, פסילה מלקבל ומלהחזיק רישיון נהיגה לתקופה של שנתיים מיום שחרורו ומתן פיצוי למתלוננים בסך 50 אלף שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • עופר צברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully