וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזעקה השלישית ביומיים בעוטף עזה התבררה כהתרעת שווא

20.9.2015 / 0:32

אזעקת צבע אדום הופעלה במועצות האזוריות שדות נגב ושער הנגב. עם זאת, מדובר צה"ל נמסר שמדובר בהתרעת שווא וכי לא היה שיגור. אתמול התפוצצה רקטה בשדרות ורקטה יורטה מעל חוף אשקלון

(צילום: שי מכלוף וניב כליף)

אזעקת "צבע אדום" הופעלה אמש (שבת) בכמה יישובים במועצות האזוריות שדות נגב ושער הנגב. בתום סריקות התברר כי לא היו נפילות ומאוחר יותר הודיע דובר צה"ל כי מדובר היה בהתרעת שווא. כך או כך, מדובר באזעקה שלישית שנשמעה בעוטף עזה בתוך קצת יותר מ-24 שעות, והדבר העלה את מפלס החששות בקרב התושבים שם.

בתוך כך, כמה עשרות מתושבי הדרום הפגינו הערב בצומת יד מרדכי שליד אשקלון נגד ירי הרקטות המתמשך לאזור. את ההפגנה ארגנה "התנועה לעתיד הנגב המערבי" תחת הכותרת "עוצרים את המלחמה הבאה". המפגינים קראו לפעול למען סיום "הטיפטופים" ומניעת הסלמה באזור. המפגינים הניפו שלטים שעליהם נכתב בין היתר "רוצים שקט בבית" ו-"טפטוף, תגובה, לא רוצים עוד מלחמה".

אתמול בערב התפוצצה רקטה בשדרות ורסיסיה פגעו בכלי רכב. אישה אחת לקתה בחרדה. שעות ספורות מאוחר יותר יירטה "כיפת ברזל" רקטה מעל שמי אשקלון. שתי רקטות נוספות התפוצצו כנראה בשטחים הפלסטיניים. בתגובה הפציץ חיל האוויר תשתיות טרור בצפון רצועת עזה, בהן מפקדת חמאס. הארגון הסלפי "פלוגת השייח עמר חדיד", המזוהה עם ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש), קיבל אחריות לירי הרקטה בחשבון הטוויטר שלו.

(עדכון ראשון: 22:32)

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
סוף עצוב: גופתו של הישראלי שנעדר באומן נמצאה באגם
נתניהו יכנס את הממשלה לאשר טיוטה להחמרת הוראות הפתיחה באש
בחירות ביוון: בצל העוני והמהגרים, המפלגות הקיצוניות קורצות לאזרחים

הפגנה בצומת יד מרדכי נגד ההסלמה בדרום שארגנה "התנועה לעתיד הנגב המערבי", 19 בספטמבר 2015. שי מכלוף
ההפגנה הערב ביד מרדכי/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully