וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השכפ"ץ של המדינה": לוחמי מג"ב שנפצעו בירושלים מתאוששים

19.9.2015 / 18:00

בבתי החולים בבירה מאושפזים עדיין ארבעת הלוחמים שנפצעו בהפרת הסדר בג'בל מוכבר. מפקד מג"ב שיבח אותם: "אתם אלה שצריכים להיכנס ולצוץ משום מקום. ואלו גם הסיכונים". אחד הפצועים שחזר: "הדפתי מתפרע, ואז בא אחד וקפץ עליי"

צילום: חטיבת דובר המשטרה

"היחידה שלכם היא שוברת שוויון, אתם אלה שצריכים להיכנס ולצוץ משום מקום - כמו שהיה תמיד, וימשיך להיות. ואלו גם הסיכונים כשאנחנו נמצאים שם", כך אמר היום (שבת) מפקד מג"ב ניצב עמוס יעקב ללוחמי מג"ב שנפצעו אתמול בהפרת הסדר בג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים. ארבעת הלוחמים מאושפזים בבתי חולים בבירה ומצבם מוגדר קל. אחד מהם סובל מכוויות בפניו אחרי שבקבוק תבערה התלקח עליו. "נוכחנו כבר לדעת שבפעילותכם אתם מצילים חיים של אזרחים רבים. אתם ללא ספק מצדיקים את הכינוי - 'השכפ"ץ של המדינה'".

אחד הלוחמים שנפצע שחזר את שאירע אתמול, כאשר עשרות צעירים תושבי השכונה הערבית התקרבו לבתי שכונת ארמון הנציב הסמוכה. הכוחות ביקשו להרחיק את המתפרעים, שיידו אבנים והשליכו בקבוקי תבערה. "הגעתי לשטח וזיהיתי את הפרת הסדר", סיפר. "שני גברים גדולים מאוד התקרבו אלינו. צעקתי לעברם בערבית שילכו אחורה, והם עדיין התקרבו. בעטתי באחד מהם כדי להדוף אותו. חבר שלו רץ, וקפץ עליי. הצעיר השני קם וגם הוא קפץ עליי. בשלב הזה נפלתי ארצה".

עוד ידיעות בנושא בוואלה! NEWS
חשש במערכת הביטחון: המהומות בירושלים יבעירו את הגדה
3 שוטרים נפצעו בהפרות סדר בבירה: "עברנו מבלימה להתקפה"
המתיחות בבירה: אושר גיוס מילואים חריג במג"ב

מפקד משמר הגבול מבקר בשערי צדק את שוטרי מג"ב שנפצעו בהפרות סדר במזרח ירושלים, 19 בספטמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
ניצב יעקב בשיחה עם הלוחם שנכווה מבקבוק התבערה/חטיבת דובר המשטרה

מנהל יחידת הטראומה בבית החולים שערי צדק, שליווה את ביקור הפצועים אמר בחיוך: "הוא בחור צעיר, חזק ובריא, והוא יחזור להיות כזה". מפקד מג"ב פנה לפצוע שנכווה מבקבוק התבערה ואמר: "זה יעבור וישתפר. נשארת יפה. הארוסה שלך פה – אני חושב שהרגענו אותה".

ניצב יעקב הוסיף כי הוא מרוצה שהאירוע הסתיים כפי שהוא הסתיים וללא אבידות בנפש, וציין לשבח את העובדה שכמה מפרי סדר נעצרו. "דרוש הרבה אומץ להיות שם, וצריך לראות איך אתם שומרים על עצמכם ואיך אנחנו נותנים לכם את הכלים לשמור על עצמכם. פעלתם כפי שמצופה מכם כלוחמים במשמר הגבול. יחד עם זאת, גם צריך לחזור חזרה לעבודה. אין לי ספק שתצאו מבית החולים במהרה ותחזרו ליחידה, ותמשיכו לעשות את עבודתכם נאמנה".

ראש אגף משאבי אנוש במשטרה ניצב גילה גזיאל הודיעה כי הארגון יעמוד לצד הפצועים במהלך תהליך ההחלמה. "אתם גיבורים, נלווה אתכם גם בהמשך", אמרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מפקד משמר הגבול מבקר בשערי צדק את שוטרי מג"ב שנפצעו בהפרות סדר במזרח ירושלים, 19 בספטמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
מפקד משמר הגבול מבקר בשערי צדק את שוטרי מג"ב שנפצעו בהפרות סדר במזרח ירושלים, 19 בספטמבר 2015/חטיבת דובר המשטרה
עצורים בהפרות סדר בג'בל מוכבר  18 בספטמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
מעצר אחד החשודים, אתמול/חטיבת דובר המשטרה
הפרות סדר בשכונת ג'בל מוכבר בדרום-מזרח ירושלים  18 בספטמבר 2015. נועם מושקוביץ
לוחם מג"ב באזור ההתפרעות/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully