וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שוטר מרסס גז מדמיע במלון, לאחר שהותקף בידי אורח

השוטר השתמש בתרסיס פלפל על העוברים והשבים במלון "דניאל" בים המלח, לאחר שאזק אדם שהיה חלק מקבוצה שעוררה מהומה והטרידה את האורחים. בסרטון שהופץ ברשת נשמעים הנוכחים מקללים את השוטר ומאיימים לתבוע אותו

צילום מסך

סערה פרצה שלשום (שישי) במלון "דניאל" שבים המלח, לאחר שקבוצה של כ-30 אורחים עוררו מהומה, ושוטר שהגיע למקום ריסס בגז מדמיע את העוברים והשבים.

תיעוד וידיאו של האירוע, שבו קוראים הנוכחים לעבר השוטר בין היתר: "בן זונה", "בן שרמוטה", ו"אני אזיין את אימא שלך" - הועלה לפייסבוק וזכה למאות שיתופים ותגובות, שבהם מנאצים אותו גם המשתמשים ברשת החברתית.

עוד בוואלה! NEWS:
הנרצח בדרום: אחיו של העבריין בני שלמה המסוכסך עם דומרני
על רקע ההסלמה בירושלים ובעזה, קרי מנסה למנוע עימות כולל
פעוטה נפלה מקומה שלישית בבניין בירושלים; מצבה אנוש

מהומה במלון דניאל בים המלח. פייסבוק, צילום מסך
השוטר מרסס את הנוכחים בגז פלפל/צילום מסך, פייסבוק

האירוע החל בארוחת הערב, שבמהלכה הלינו אנשי הקבוצה על צוות חדר האוכל במלון, צעקו והטרידו את אורחיו. כאשר צוות המלון ניסה להרגיע את הרוחות ולרצות את המתפרעים, הותקפה אחת העובדות. הנהלת המלון הזמינה את המשטרה, ושוטר בליווי מתנדב הגיעו וניסו לברר מה התרחש.

בשלב זה אחד מ-30 האורחים שהתפרעו תקף את השוטר ושבר לו את האצבע, ובתגובה זה אזק אותו וחיכה לתגבור, בעודו מנסה להדוף את שאר האורחים שניסו לתקוף אותו גם הם. לאחר הגעת ניידות למקום, נעצר הגבר החשוד בתקיפה, ולאחר חקירה שוחרר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שוטר מרסס עוברים ושבים בגז מדמיע, לאחר שעצר גבר במלון בים המלח. צילום מסך
"הוא אוזק אדם מבוגר וחולה על הרצפה"/צילום מסך

בסרטון ניתן לראות כיצד העוברים והשבים, ככל הנראה קרוביו של העצור, מקללים את השוטר, טוענים כי האיש חולה בסוכרת ומאיימים בתביעה משפטית. זאת, כשברקע מרסס השוטר את האזור בגז מדמיע.

חלק גדול מהמגיבים לסרטון, כאמור, אימצו את גרסת המשפחה, וקיללו את השוטר. "בלאגן שלם. שוטר חסר אחריות עומד דקות ארוכות ומרסס ללא הרף גז פלפל על כל העוברים והשבים, בהם ילדים ונשים בהריון, ללא אבחנה", כתבה מגיבה. "הוא אוזק אדם מבוגר וחולה על הרצפה, בעוד מסביב צעקות והתפרעויות. בני משפחתו כועסים ומשתוללים, צועקים לשוטר שאבא שלהם חולה ושישחרר אותו, והשוטר עומד אפתי".

דוברות המלון: "גרורות 'טיסת השוקולד' הגיעו למלון שלנו"

מדוברות המלון נמסר בתגובה: "גרורות 'טיסת השוקולד' חודרות לצערנו למקומות רבים ובסוף השבוע הזה הגיעו למלון שלנו. אין אנו נוהגים להתעמת עם אורחינו, ואנו נסתפק בכך שנאמר כי התקרית הגיעה לטיפול משטרתי שבמהלכה הותקפו עובדת המלון ושוטר. הנושא בטיפולם.

"המלון ידוע ביחסו האדיב כלפי הנופשים והוא ימשיך לתת את השירות בסטנדרט הגובה ביותר ולשמור על שלוות האורחים וביטחונם".

תגובת המשטרה: "הסרטון מציג תמונה חלקית, השוטר מנע הסלמה"

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדובר בסרטון שמציג תמונה חלקית ואינו משקף את כל מה שאירע. הנהלת המלון דיווחה למשטרה על אודות קטטה שהתפתחה במלון בין האורחים וביקשה סיוע. כשהשוטרים הגיעו למקום, הם גבו תלונה מעובדי המלון, ניגשו לחשוד בתקיפה שענה לתיאור, וביקשו ממנו להתלוות אליהם לחקירה, אולם החשוד סירב ואף תקף את השוטר, שנזקק לטיפול רפואי. מיד לאחר הוצאת החשוד מבית המלון על ידי השוטרים הוא הועבר לבדיקה רפואית, שם נמצא שאינו זקוק לטיפול ובסיום הבדיקה הועבר לחקירה, לאחר שנמצא בריא וכשיר.

"יש לציין שרואים לאורך כל הסרטון שהשוטר לא השתמש באלימות כדי להגן על עצמו, בעוד שעשרות מהאורחים התגודדו סביבו, צעקו בהיסטריה וקיללו אותו. השוטר החזיק בידו תרסיס פלפל ועשה בו שימוש לאחר שהותקף על ידי הסובבים, שאף ניסו למלט את החשוד.

"השוטר, בהתנהלותו המאופקת והאחראית על אף הקללות נגדו, מנע הסלמה של המצב תוך שהוא ממתין לתגבורת וסיוע. זאת, מכיוון שהיה לבדו עם מתנדב, מול עשרות שצועקים ומקללים".

(עדכון ראשון: 17:15)

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully