וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: התגשמות הסיוט של כל כלה בריטית

17.9.2015 / 10:45

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

תושב בת ים בן 37 חשוד שרצח הלילה (חמישי) את אשתו לעיני שני ילדיו. האיש התקשר לפנות בוקר למוקד המשטרה ודיווח על הרצח. שוטרים שהגיעו לבית מצאו את האישה, בת 31, שוכבת בסלון ללא רוח חיים, ואת שני הילדים, בני ארבע ועשר. החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו במהלך היום.

הוועדה לאיתור מועמדים לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה תמשיך היום בדיונים במטרה להמליץ על מועמדים אפשריים להחליף את עו"ד יהודה וינשטיין. שם חדש שעלה לאחרונה כמועמד אפשרי לתפקיד הוא פרופ' אביעד הכהן, דיקן מכללת שערי משפט ופרשן העיתון "ישראל היום".

רעידת אדמה בעוצמה של יותר משמונה דרגות בסולם ריכטר אירעה הלילה באוקיינוס השקט, כ-50 קילומטרים ממערב לצ'ילה. שלושה בני אדם נהרגו. מרכז ההתרעה מפני צונאמי הודיע כי בעקבות הרעידה הגיעו גלים גבוהים לחופי צ'ילה. אזהרות צונאמי פורסמו גם בפרו ובהוואי.

בבריטניה אין חתונה ללא עוגת החתונה המסורתית. בחתונה שתועדה בבריטניה לאחרונה התגשם הסיוט של כל כלה בריטית ממוצעת, כשריב בין שני מלצרים גרם לאחד מהם להפיל את העוגה על הרצפה. הצוות התנצל, וגם החתן ניסה להרגיע, אבל המבט ההמום של הכלה אומר כנראה שהתביעה בדרך.

תחזית מזג האוויר: היום ללא שינוי של ממש בטמפרטורות ויוסיף להיות חם מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully