וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"פגע וברח" בחולון: צעיר נעצר בחשד שפגע עם רכבו ברוכב הקטנוע

17.9.2015 / 9:20

שוטרי אגף התנועה איתרו את הרכב הפוגע ועצרו את בעליו - נתן טלמסוב, בן 27 מחולון. מעצרו הוארך ביממה. בתאונה נפצע באורח קשה סער סוכר בן ה-17. אמו סיפרה השבוע בשיחה עם וואלה! NEWS: "הכי קל זה לברוח ולא לתת סיוע לאדם שצריך את זה"

צילום: דוד קורן, עריכה: יאיר דניאל

בוחני הזרוע המבצעית בתל אביב ושוטרי היחידה המרכזית של אגף התנועה במשטרה עצרו אתמול (רביעי) צעיר בן 27 מחולון, בחשד למעורבות בתאונת פגע וברח שאירעה בכביש 20 ביום שישי האחרון שבמהלכה נפצע סער סוכר, רוכב קטנוע בן 17, באורח קשה. מעצרו של החשוד, נתן טלמסוב, הוארך היום ביממה בניגוד לבקשת המשטרה להאריכו בחמישה ימים.

התאונה אירעה בשעה 16:00 אחר הצהריים סמוך למחלף וולפסון בין קטנוע לרכב פרטי. נהג המכונית עזב את זירת התאונה מבלי שהגיש עזרה או מסר פרטים. הרכב מסוג קרייזלר אותר והצעיר שנעצר הוא בעליו. החשוד הובא מוקדם יותר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

יעל סוכר, אמו של הפצוע, סיפרה הבוקר לוואלה! NEWS כי
"סער מרגיש יותר טוב אך עדיין סובל מכאבים. אנחנו שמחים על כך שאיתרו את הנהג. אנחנו אנשים שומרי חוק ומקווים שהמשטרה תעשה את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר.
אני רוצה לנסות לחשוב מה על לו בראש שהוא עזב את המקום
אבל לצערי איני מצליחה".

לקריאה נוספת:
ה"פגע וברח" באילת: בני זוג תושבי העיר נעצרו בחשד למעורבות
"יותר גרוע מרצח": נער בן 17 נפצע בתאונת פגע וברח בחולון

ה"פגע וברח" בחולון: צעיר נעצר בחשד שפגע עם רכבו ברוכב הקטנוע. רויטרס
הנהג נמלט ממקום התאונה מבלי להגיש עזרה. טלמסוב בבית המשפט/רויטרס

טל כהן, בא כוחו של החשוד שנעצר אמר בטרם הדיון כי "מרשו טוען שאין כל קשר בינו לבין התרחשות התאונה". בדיון כאמור הוארך מעצרו של החשוד בתאונת הפגע וברח עד מחר, וזאת למרות בקשת התובע המשטרתי להארכת מעצר של חמישה ימים.

השופט ירון גת אמר בדיון כי ישנו חשד לביצוע עבירות של סטייה בנתיבי נסיעה בנסיבות מחמירות, אי הגשת עזרה לנפגע בתאונה ואי מסירת פרטים על ידי נהג. לדבריו, עולה חשד סביר נגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו. הוא אמר כי החשדות המיוחסים אמנם חמורים, אך יש לשים לב לטיב העבירות ועברו של החשוד ולכן "אני סבור כי ניתן לצמצם את המסוכנות הנשקפת ממנו בדרך של תנאים מגבילים".

התובע המשטרתי בועז מור שהלין על החלטת השופט אמר כי החשוד היה מעורב בתאונת דרכים שבה נפגע אדם באורח קשה, "הוא ברח מהמקום והפקיר פצוע ולא משתף פעולה. יש לנו פעולות חקירה מורכבות לבצע. שחרור החשוד לחלופה יכול לגרום לשיבוש מהותי ולפגוע ביכולות החקירה". עו"ד כהן טען כי חקירת המעורב אינה עילה להארכת מעצר. "בהיעדר עבר פלילי ועבר תעבורתי איני רואה סיבה להארכת מעצר לחמישה ימים", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תאונת פגע וברח בסמוך לצומת וולפסון שבחולון, 15 בספטמבר 2015. באדיבות המשפחה
"כואב הלב שרכב פוגע ונוסע, ולא עוצר כדי לעזור", סיפרה האם. מקום התאונה/באדיבות המשפחה

יעל סיפרה על התאונה בפוסט שכתבה בפייסבוק ובשיחה השבוע עם וואלה! NEWS. האם פירטה בעצב על מצבו העגום של בנה לנוכח הפציעה. "הילד שלי שבור, מר ישראל בפיתוח גוף, חמש שנים אלוף ישראל בג'ודו - עכשיו כולו חבול. העור שלו קרוע מלמעלה למטה, כוויות מאוד גדולות על העור, הכליה נקרעה", פירטה. "מזל שלא דרסו אותו. הוא היה מוטל על הכביש במשך 40 דקות, הרצפה לוהטת. התקשרו ואמרו 'הבן שלך פה', הוא נושם. הגעתי למקום תוך רבע שעה ולא נתנו לנו להתקרב לאמבולנס. ראינו שהוא מפרפר ומשם המשכנו לבית החולים וולפסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully