וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער מוסלמי הביא שעון לכיתה ונעצר; אובמה הזמין אותו לבית הלבן

אחמד מוחמד הביא את השעון שהכין בבית ונשלח למעצר לאחר שנחשד כי מדובר בפצצה. זה נגמר בהזמנה למשכן הנשיא בוושינגטון, למשרדי פייסבוק ובציוץ אוהד במיוחד של הילרי קלינטון

רויטרס

נשיא ארצות הברית ברק אובמה התייחס אמש (רביעי) בעמוד הטוויטר שלו למעצרו של אחמד מוחמד - תושב טקסס בן 14 שהביא לבית הספר שעון שהרכיב בעצמו ונחשד בטעות כפצצה. "שעון מגניב, אחמד. רוצה להביא אותו לבית הלבן?", כתב אובמה והוסיף כי "כדאי שננסה יחד לגרום לילדים כמוך לאהוב מדע. זה מה שהופך את אמריקה לנהדרת".

אובמה לא היה הפוליטיקאי היחיד שהגיב לדברים. גם המועמדת לראשות המפלגה הדמוקרטית, הילרי קלינטון, צייצה בעמוד הטוויטר שלה כי "פחד והשערות לא שומרים על הביטחון שלנו, הם מעכבים אותנו. אחמד, שמור על סקרנותך והמשך לבנות". נוסף על כך, מייסד פייסבוק מארק צוקרברג כתב בעמוד הפרטי שלו: "היכולת והתשוקה לבנות משהו מגניב אמורה להוביל למחיאות כפיים, לא למעצר". עוד הוסיף צוקרברג כי "העתיד שייך לאנשים כמו אחמד". בנוסף, הזמין מייסד פייסבוק את הנער לביקור במשרדי החברה וביקש מאחמד "להמשיך לבנות".

עוד בוואלה! NEWS:
הבית הלבן: נתניהו ואובמה ייפגשו ב-9 בנובמבר
שופט תקף הסדר טיעון לזורק בקבוקי תבערה: "המדינה כבלה ידיי"
אבו מאזן: לא ניתן לישראלים ללכלך את הר הבית ברגליהם המטונפות

אחמד מוחמד תלמיד מוסלמי מטקסס נעצר בגלל שעון, ספטמבר 2015. טוויטר, צילום מסך
אחמד מוחמד נאזק בבית ספרו/צילום מסך, טוויטר

אחמד, נער אמריקני מוסלמי, הגיע אתמול לבית הספר עם שעון שהכין בבית במטרה להציגו למורה להנדסה. אחת המורות במוסד החינוכי לא אהבה את היוזמה הטכנולוגית של התלמיד וחשדה כי מדובר בפצצה. בעקבות זאת הזמין בית הספר משטרה שעצרה. אחמד אף הושעה מבית הספר והוריו הזועמים טענו כי בנם נעצר רק בשל היותו מוסלמי.

לאחר זמן קצר במעצר, כשאחמד הדגיש כי מדובר בשעון ולא בפצצה, הוא שוחרר. מפקד המשטרה המקומית, לארי בויד אמר לתקשורת כי "ישנה מערכת יחסים מצוינת עם הקהילה המוסלמית. אנחנו צריכים ללמוד להבא ממקרים שכאלה ולהפוך אותם למשהו חיובי". מנהלת סניף צפון טקסס של המועצה ליחסים אמריקנים-מוסלמים, אליה סאלם, גם הגיבה לדברים ואמרה כי "מדובר בתלמיד חכם מאוד, כזה שממציא רובוטים ועטור פרסים". לטענת סאלם, "אני לא מאמינה שהיו מגיעים לאותה המסקנה אם היו קוראים לו 'ג'ימי'".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אחמד מוחמד תלמיד מוסלמי מטקסס נעצר בגלל שעון, ספטמבר 2015. רויטרס
השעון שהכין אחמד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully