וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל סחבת משפטית: עד מדינה עזב את התכנית להגנת עדים

17.9.2015 / 0:11

מבוכה בפרקליטות: עד המדינה שעדותו הפילה את ארגון הפשיעה של האחים מוסלי עזב בימים האחרונים את התכנית בטענה כי ההליכים נמשכים באיטיות. במשטרה מנסים לשכנעו לשוב אליה

צילום: אבי כהן, עריכה: ניב פוקס, טל רזניק

(צפו: 20 מחברי ארגון הפשע של האחים מוסלי נעצרו)

עד המדינה שעדותו הפילה את ארגון הפשיעה של האחים מוסלי עזב בימים האחרונים את התכנית להגנת עדים במשרד לביטחון הפנים בשל סחבת בהליך המשפטי, כך פורסם אמש (רביעי) בערוץ 10. אנשי התכנית במשרד הפנים העבירו את האחריות על שמירת חייו של העד לבלשי ימ"ר תל אביב.

במסגרת ההליך המשפטי, היה אמור עד המדינה לספק עדות מפתח נגד המעורבים בארגון הפשיעה. במסגרת ההסכם שנחתם בינו לבין הפרקליטות הוא הוכנס לתכנית, אולם בשבועות האחרונים התלונן העד כי ההליכים נמשכים באיטיות – ולפני כמה ימים עזב אותה במחאה.

העד, שבעבר השתייך לארגון הפשיעה שאותו הפיל, סיפק לחוקרי משטרת תל אביב חומרים מפלילים לכאורה נגד ראשי ארגון הפשע שנחשב לגדול ולחזק במדינה. בעקבות עדותו והמידע שסיפק עד המדינה נעצרו בכירי הארגון ואף הוצא צו מעצר נגד ראש הארגון השוהה בחו"ל.

עוד בוואלה! NEWS:
הבית הלבן: נתניהו ואובמה ייפגשו ב-9 בנובמבר
אבו מאזן: לא ניתן לישראלים ללכלך את הר הבית ברגליהם המטונפות
"פגע וברח" באילת: המשטרה מצאה את הרכב הפוגע ועצרה חשודים

העבריין יוסי מוסלי. מוטי קמחי, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
יוסי מוסלי/מערכת וואלה! NEWS, מוטי קמחי, הארץ

לפני כמה חודשים הגישה הפרקליטות כתבי אישום נגד שמונה חברים בארגון הפשיעה של האחים יוסי ואלי מוסלי. השמונה - אלון מימון, רועי אשולי, שי אשולי, קובי מרציאנו, ליאור גרינברג, ניר דבח, אביאל ווהל ועמרם כהן - הואשמו במעורבות בחמישה מקרי רצח, ואחד מהם הוא רצח כפול, במסגרת מאבקי שליטה בעולם התחתון. העבירות המיוחסות להם הן רצח, קשירת קשר למעשי רצח ואחזקת אמצעי לחימה.

בשל רגישות הנושא החליטה משטרת תל אביב לאבטח את העד יחד עם בני משפחתו במתקן סודי. כמו כן, נעשים מאמצים לשכנעו לשוב לתכנית להגנת עדים ולספק את עדות המפתח שתסייע להרשיע את ארגון הפשיעה.

(עדכון ראשון: 23:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully