וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: שוטר ששיחק עם ילדה סורית כבש את הרשת

16.9.2015 / 16:23

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא בשבוע הבא לרוסיה וידון עם הנשיא פוטין בפריסת הכוחות הרוסיים בסוריה. מלשכת נתניהו נמסר כי ראש הממשלה יציג את האיומים הנשקפים לישראל כתוצאה מהעברת אמצעי לחימה מתקדמים לאזור ומזליגת נשק לחיזבאללה ולארגוני טרור נוספים.

לוחם מג"ב סיכל בצהריים ניסיון דקירה בצומת תפוח שבשומרון. תושב שכם בשנות ה-20 לחייו שהגיע למקום כשעליו תיקו האישי נקרא לבדיקה שבמהלכה שלף פגיון וניסה לדקור חייל. הוא נעצר ובחקירתו הודה כי ניסה לבצע פיגוע דקירה.

יו"ר ארגון המורים, רן ארז, פנה היום לשר החינוך נפתלי בנט בעניין שביתת בתי הספר הנוצריים ומסר לו שאם הבעיה לא תיפתר ייאלץ הארגון לנקוט בצעדים ארגוניים. הבוקר הפגינו בחיפה עשרות בני אדם במחאה על היעדר התקציבים לבתי הספר הנוצריים.

על רקע משבר הפליטים באירופה, תמונות שבהן נראה שוטר מדנמרק משחק עם מבקשת מקלט צעירה מסוריה, כבשו את הרשת. התמונות צולמו מצפון לעיר פדבורג, על ידי הצלם קלאוס פיסקר שצילם כ-300 פליטים שניסו להגיע לשבדיה השכנה. התמונות זכו לשיתופים רבים ואהדה ברשת.

תחזית מזג האוויר: מחר ללא שינוי של ממש בטמפרטורות ויוסיף להיות חם מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully