וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוחאני מצטרף לנתניהו ואובמה – ומאחל שנה טובה לעם ישראל

בעוד האייתוללה עלי חמינאי צפה בשבוע שעבר כי ישראל תושמד בתוך 25 שנים, נשיא איראן דווקא פרסם בעמוד הטוויטר שלו מסר קצת אחר. "מי ייתן ושורשינו המשותפים יעמיקו את הכבוד ויביאו שלום והבנה הדדית", כתב

צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ראש הממשלה

נשיא איראן חסן רוחאני הצטרף אתמול (ראשון) לנשיא ארצות הברית ברק אובמה, הנשיא ראובן ריבלין וראש הממשלה בנימין נתניהו – וברך את העם היהודי לראש השנה בחשבון הטוויטר שלו. "מי ייתן ושורשינו המשותפים יעמיקו את הכבוד ויביאו שלום והבנה הדדית, שנה טובה", כתב רוחאני. זוהי השנה השנייה שבה מפרסם רוחאני ברכת שנה טובה בחשבון הטוויטר שלו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"לא ייאמן": חולת הסרטן ארגנה מסיבת בר מצווה לילד שננטש על ידי הוריו
מיוחד לחג: מערכת וואלה! NEWS בוחרת את תמונות השנה
"פגיעה בקידום שופטים שהקלו עם מיידי אבנים - לא דמוקרטי"

נשיא איראן חסן רוחאני בברכת שנה טובה, ספטמבר 2015. טוויטר, צילום מסך
נשיא איראן חסן רוחאני בברכת שנה טובה, ספטמבר 2015/צילום מסך, טוויטר

מוקדם יותר אתמול פרסם נתניהו ברכה לשנה החדשה, ואמר כי "האדמה רועדת סביבנו אבל ישראל היא אי של יציבות, של שגשוג, של קדמה". בדבריו, כך טען, התייחס לא רק למזרח התיכון. "אני אומר זאת לא רק ביחס למדינות המזרח התיכון סביבנו אלא גם ביחס למדינות אירופה. יש לנו עוד הרבה דברים לשפר ונמשיך לעשות זאת בשנה הקרובה בכבישים, ברכבות, בהוצאת הגז מהים, בחינוך, בתרבות, ברווחה, בפיתוח הנגב והגליל, בהפיכת ישראל למעצמת סייבר עולמית ובעוד הרבה תחומים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ונשיא איראן חסן רוחאני. AP
"שורשים משותפים". חמינאי/AP

ואולם, רק ביום רביעי המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, נשא נאום בפני קהל של אלפי בני אדם בטהראן, אשר עסק בהשלכות של הסכם הגרעין שנחתם בין איראן לבין המעצמות. "אחרי שהסתיימו השיחות (להסכם הגרעין), הציונים אמרו כי לא יהיו להם דאגות לגבי איראן ב-25 שנים הקרובות. אני אומר – ראשית, אם ירצה האל, לא תהיה מדינה ציונית בעוד 25 שנים. שנית, עד אז יהיה מאבק, של גבורה, ג'יהאד ומורל, שלא ישאיר לציונים רגע של מנוחה", אמר המנהיג האיראני.

חמינאי חזר על העמדה האיראנית לפיה ההסכם שנחתם עם המעצמות אינו משנה בדבר את יחסיה של איראן עם ארצות הברית, אשר נותרה בעינה "השטן הגדול". לדבריו, איראן לא תסכים לקיים משא ומתן עם האמריקנים בשום נושא שהוא, מלבד נושא הגרעין. "יש כאלו המנסים לתאר את השטן הגדול כמלאך, אך הממשל האמריקני לא מסתיר את האיבה שלו אלינו – אחד מחייך, בעוד שהשני מאשר צעדים נגד איראן".

(עדכון ראשון: 18:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully