וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמאה הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ צינור גז במסעדה במרכז הודו

הפיצוץ התרחש במסעדה עמוסה במדינת מאדהיה פראדש וגרם למותם של לפחות 104 בני אדם ולפציעתם של עשרות נוספים. כוחות החילוץ במדינה ממשיכים לחפש בהריסות אחר נספים נוספים

ציילום : רויטרס, עריכה: טל רזניק

לפחות 104 בני אדם נהרגו היום (שבת) בפיצוץ שאירע במחוז ג'אבוהה במדינת מאדהיה פראדש שבמרכז הודו - כך מסרה המשטרה המקומית. לפי דיווח בסוכנות הידיעות הצרפתית, הפיצוץ ההרסני התרחש כתוצאה מתקלה בצינור גז של מסעדה וגרם לפציעתם של כ-60 בני אדם נוספים, 35 מתוכם אושפזו בבית החולים בעיר. מחקירה ראשונית שערכה המשטרה המקומית עלה כי הפיצוץ הביא להתלקחות מחסן חומרים דליקים הסמוך למסעדה, ובעקבות זאת נגרם נזק כבד לבניין המסעדה וכן למבנים הסמוכים אליו.

מניין ההרוגים צפוי לעלות בשעות הקרובות, בעוד שצוותי חילוץ והצלה מחפשים אחר גופות נוספות בין ההריסות. "הפיצוץ הנוסף הרג רבים נוספים", אמר אחד מגורמי המשטרה המקומית בהתייחסו להתלקחות מחסן החומרים הדליקים. הוא הוסיף כי הפיצוץ היה כל כך חזק, עד שגרם לניפוץ חלונות הבניינים הסמוכים והריסתו כליל של המבנה בעל שלוש הקומות.

עוד בוואלה! NEWS:
משבר הפליטים: כך הפכה הונגריה לבעיה של אירופה
האקרים של דאעש פרצו לחשבונות דואר אלקטרוני של בכירים בבריטניה
חשד לרצח: תושב רהט בן 31 נורה למוות בקטטה

זירת הפיצוץ במדינת מאדהיה פראדש שבהודו. 12 בספטמבר 2015. טוויטר, צילום מסך
סועדים רבים התקבצו במסעדה ובתחנת האוטובוס הסמוכה לה לפני הפיצוץ/צילום מסך, טוויטר

האירוע התרחש בשעות הבוקר, בעת שסועדים רבים נכחו במסעדה. גורמי המשטרה אמרו כי מספר ההרוגים הגבוה נובע גם מהעובדה שהמסעדה ממוקמת בסמוך לתחנת אוטובוס הומה, שאכלסה בעת הפיצוץ אנשים רבים שהמתינו לאוטובוס.

"התקרית זעזעה אותי. נסיבות המקרה ייחקרו", אמר מושל מדינת מאדהיה פראדש לכלי התקשורת המקומיים והוסיף כי שלטונו יפעל בהתאם לממצאי החקירה. השלטונות דיווחו לאמצעי התקשורת המקומיים כי משפחות ההרוגים והפצועים יקבלו פיצוי כספי על האירוע הקשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
זירת הפיצוץ במדינת מאדהיה פראדש שבהודו. 12 בספטמבר 2015.. רויטרס
שלטונות המדינה מסרו כי משפחות הנפצעים יפוצו/רויטרס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully