וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לחייו: נעלמו עקבות עד מדינה שהפיל עבריינים בכירים מהדרום

12.9.2015 / 18:13

הגבר, שעדותו הובילה השבוע להרשעתם של דמויות מפתח בעולם התחתון, נעדר מביתו שבמרכז הארץ מאתמול וקיים חשש לחייו. הוא הותיר אחריו מכתב וההערכה היא שהוא נעלם על רקע עניין אישי. המשטרה: "נעלם מבחירה חופשית"

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
חשש לחיי עד המדינה/ראובן קסטרו

המשטרה מחפשת אחר עד מדינה שנעדר (שישי) מביתו. עקבותיו של האיש, ששימש דמות מפתח בהרשעתם של עבריינים בכירים מהדרום, נעלמו מאז אתמול. ההערכה היא כי היעלמותו קשורה לעניינים אישיים ולא למשפט.

במשטרת ישראל התקבלה אתמול פנייה מצד משפחתו של עד המדינה, שיצא מביתו שבמרכז הארץ ומאז נעלמו עקבותיו. קיים חשש לחייו של הנעדר, שכן בשעות האחרונות נמצא מכתב פרידה שהתיר אחריו עד המדינה ובו הוא מנמק את סיבות היעלמותו. במשטרה מדגישים כי לא היו איומים על חייו בתקופה האחרונה.

בשבוע שעבר הובילה עדותו של הנעדר להפללת דמויות מפתח ובכירים בעולם הפשע הישראלי. עם הרשעות אלו, תמה ההתקשרות עם עד המדינה, ומאז הוא לא זכה לאבטחה מטעם המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי "הניסיון לקשור בין טענות מופרכות כאלה ואחרות לבין בחירתו של אדם חופשי להיעלם משוללת יסוד ומפאת צנעת הפרט אנו מנועים מלפרט סוגיות מהותיות בעניין. העד אובטח לאורך כל תקופת החקירה והעדויות בבית המשפט ונדגיש כי הטיפול בעדים ובכללם נשוא הפניה, הוא מוקפד, סדור ומותאם להערכות מצב המבוצעות כל העת ולתנאים הנדרשים והמוסכמים בעניינם".

לקריאה נוספת:
נפילת אברג'יל: כך נבנתה אימפריית האקסטזי העולמית
"ואז אסי אמר לי: עקרתי לו את העיניים עם המבט שהוא נתן לי"

(עדכון ראשון: 14:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully