וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם מהצפון הודתה כי קברה את בנה שנחשד ברצח - תחת זהות אחיו החי

10.9.2015 / 19:00

אמו של חשוד במעורבות ברצח שנמלט לרוסיה ומת שם, התעקשה להביא את גופתו לקבורה בארץ והחליפה את זהותו בזו של בנה החי. הסוד נחשף לאחר שהאחרון לא הצליח לקבל שירותי בנק - משום שהוא "מת"

גופה בחדר מתים. ShutterStock
האם חשודה שהחליפה בין זהויות בניה/ShutterStock

אם מהקריות נאלצה להודות לאחרונה בפני המשטרה כי קברה את בנה, שמת לפני כחצי שנה בחו"ל, תחת שמו של בנה החי, שמתגורר עמה. זאת, לאחר שהבן החי נתקל בקשיים בקבלת שירות בבנק ובקופת החולים תחת זהותו האמיתית. לטענת האם, היא החליפה בין הזהויות של ילדיה משום שהבן המת נחשד במעורבות ברצח ונמלט לרוסיה - ולכן הייתה בעייתיות בהבאת גופתו לקבורה מסודרת בארץ. לפני כמה ימים הוצאה גופתו של הבן מן הקבר על מנת לאשש את חשדות המשטרה, ואכן התגלה כי מדובר בבן שברח מן הארץ לפני 11 שנים.

עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: זהו האזרח האוקראיני שנחשד כ"אנס מהקריות"
500 איש מתאבדים בישראל מדי שנה – אך השרים מתעלמים
האובך נמשך: הטיסות מתחדשות בהדרגה, איפה הכי מזוהם?

אישה בוכה. ShutterStock
חשפה את הסוד בתחנת המשטרה/ShutterStock

את הקבורה בחלקת קבר הסמוכה לבית העלמין תל רגב שליד חיפה ביצע קבלן פרטי, ובאחרונה נפתחה נגדו חקירה בגין קבורה בלתי חוקית. עורכי הדין יוני דדון ואילן גרטנר שמצייגים אותו, טענו כי מדובר היה בהליך מוסדר. "האם פנתה לחברת הקבורה וביקשה להביא לקבורה בארץ אדם בשם מסוים – ואף הציגה מסמכים שתאמו את הפרטים". עוד הוסיפו עורכי דינו של הקבלן כי "החברה נערכה להביאו למנוחות, אלא שאז ביקשה האם שידפיסו מודעות אבל עם שמו של אדם אחר".

המשטרה פתחה בחקירה נגד האישה כבר לפני כחצי שנה, זמן רב לפני שהאם הודתה בהחלפת השמות, בעקבות סדרת אירועים חריגים בנוגע לזהותו האמיתית של הנקבר. בין היתר, במודעות האבל שפרסמה המשפחה הופיע שמו של האח המת, ובמעמד הלוויה נפרדו בני המשפחה מהאח המת. זאת, בעוד על פי הרישומים, הוא אמור היה לשהות ברוסיה לאחר שברח מן הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully