וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודים, נוצרים או מוסלמים: למי יש יותר חופשות חג?

12.9.2015 / 8:45

לקראת החגים היהודיים הבאים עלינו לטובה, בדקנו מי הם המרוויחים הגדולים ביותר בכל הסיפור הזה - אוהבי הגפילטע פיש, חוגגי הכריסמס או אולי דווקא אלה שמציינים את חג הקורבן? צפו בכתבה מאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן גרפיקה: אביחי ברוך תחקיר: נועה שוסטרמן

הפתגם המפורסם "שקלתי אתאיזם, אבל לא היו מספיק חופשות" הוא קצת ציני, אבל גם נכון - הדת קובעת לנו כמה אנחנו נחים. בגרסה הצה"לית המצב לא רחוק: "קצת קשה, אז דתיים". אם כך, ערב החגים היהודיים הבאים עלינו לטובה, בדיקת וואלה! NEWS חושפת: בני ובנות איזה דת יוצאים בישראל ליותר חופשות מהעבודה? מי מרוויח יותר? האם אלה היהודים, ממש כפי שנראה לנו כשאנחנו מדלגים בין גפילטע פיש למצות למופלטה, או שמא אלה המוסלמים, עם עיד אל פיטר וחג הקורבן, שמתחרים ראש בראש מול הנוצרים, עם חגיגות הכריסמס שלהם? ואולי דווקא העדה הדרוזית עוקפת את כולם בסיבוב?

אם חשבתם שבגלל החיבור ההדוק בין דת למדינה בישראל יש יותר חופשות חג - תתפלאו לראות גם את פירוט חופשות החג במדינות העולם השונות. איפה מדורגת ישראל ביחס לבריטניה, קולומביה, תאילנד או איחוד האמירויות?

אז איזו דת היא המנצחת הגדולה בישראל? האם היהודים אכן נהנים יותר, למרות ברית המילה? ובכלל, האם זו באמת הנאה כל כך גדולה להיעדר מהעבודה ולצאת לכל כך הרבה חופשות עם המשפחה?

לקריאה נוספת:
בשל העומס: גרמניה משכנת מהגרים במחנה הריכוז בוכנוואלד
הבית הלבן: נתניהו צפוי להיפגש בנובמבר עם אובמה בוושינגטון
יעלון מבהיר: "אין די ראיות למעצר חשודים בפיגוע היהודי בדומא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully