וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מפקד בחיזבאללה האחראי לירי על אח"י חנית בלבנון - נהרג"

גורמים המזוהים עם הארגון השיעי מסרו כי עאדל חמאדה, ששיגר את הטיל שפגע בספינת צה"ל מול חופי ביירות במלחמת לבנון השנייה ב-2006 והרג ארבעה חיילי צה"ל, נהרג בקרבות עם המורדים בסוריה ביוני האחרון

עאדל עבדאללה חמאדה, מפקד חיזבאללה שנהרג בסוריה. טוויטר, אתר רשמי
"מילא משימות גבורה". עאדל חמאדה/אתר רשמי, טוויטר

עאדל עבדאללה חמאדה, מפקד בחיזבאללה שאחראי בין היתר לירי הטיל שפגע בספינת הטילים של צה"ל אח"י חנית במלחמת לבנון השנייה ב-2006, נהרג לפני שלושה חודשים בקרבות בסוריה. כך דיווחו היום (חמישי) גורמים המקורבים לארגון השיעי.

חמאדה, המכונה אבו רדא, תושב העיירה א-סואנה שבדרום לבנון, נהרג בחודש יוני האחרון כאשר פיקד על לוחמי חיזבאללה בקרבות נגד ארגוני המורדים באזור אל-קלמון שבסוריה. כלי תקשורת המזוהים עם חיזבאללה מסרו אז כי ההרוג "מילא משימות גבורה חשובות" עבור הארגון. היום פורסם בחשבונות טוויטר המזוהים עם חיזבאללה, כי חמאדה הוא ששיגר ביולי 2006, יומיים לאחר תחילת מלחמת לבנון השנייה, את הטיל שפגע בספינה אח"י חנית מול חופי ביירות.

באירוע נהרגו ארבעה חיילי צה"ל ונגרם נזק לספינה. הפגיעה נחשבה להישג גדול של חיזבאללה, ולהפתעה גדולה עבור ישראל. זאת, משום שלא היה לישראל את המידע המודיעיני על יכולות אלו של הארגון, וכן היעדר מידע על כך שברשותו טילי קרקע-ים מסוג זה.

עוד בוואלה! NEWS:
לראשונה: דאעש מעמיד למכירה אזרחים זרים שנפלו בשבי הארגון
שיטפונות ביפן: מאה אלף פונו מבתיהם, סכנה למתקן הגרעיני פוקושימה
המתיחות נמשכת: רוסיה בונה בסיס צבאי גדול בגבול אוקראינה

עאדל עבדאללה חמאדה, מפקד חיזבאללה שנהרג בסוריה. טוויטר, אתר רשמי
נהרג בקרבות בסוריה. עאדל חמאדה/אתר רשמי, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully