וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: דאעש מעמיד למכירה אזרחים זרים שנפלו בשבי הארגון

במודעה שפרסם דאעש, מופיעים אזרח נורבגי ואזרח סיני שנפלו בשבי הארגון הקיצוני בסוריה, ומדינותיהם סירבו לשלם בעבור שחרורם. הארגון מפרסם מספר טלפון "לכל המעוניין" לשלם את הכופר כדי להציל את חיי השניים

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) הודיע כי הוא "מעמיד למכירה" שני חטופים זרים שבידיו, לאחר שממשלותיהן סירבו לשלם את דמי הכופר בעבור שחרורם. בהודעה שפורסמה אתמול (רביעי) במגזין התעמולה של הארגון "דאבק", פורסמו תמונות של החטופים – אזרח נורבגי ואזרח סיני – במדי שבויים צהובים, לצד תאריכי ומקום הלידה שלהם. בנוסף, צויין מספר טלפון ל"כל מי שמעוניין לשלם כופר בעבור שחרורם".

בתחתית ההודעה פרסם הארגון הסבר ל"ארגוני זכויות האדם, וכל מי שמאשים אותנו בפגאניות", ובו נאמר: "השבויים הללו ננטשו בידי הממשלות שלהם, אשר לא עשו את מיטב המאמצים כדי לקנות החופש שלהם".


עוד בנושא:
באופן חריג: בית המשפט ביטל הרשעה לישראלי שתמך בדאעש
לראשונה: בריטניה תקפה בסוריה וחיסלה שני פעילי דאעש בריטים
מה עלה בגורלו? ישראלי נסע לבקר את אחיו במדינה מוסלמית - ונעלם

חטופים של דאעש מוצעים למכירה. דאבק, צילום מסך
"ממשלותיהם נטשו אותם". השבויים שעומדים למכירה/צילום מסך, דאבק

שני החטופים הם אול ג'והן גרימסגארד אופסטאד, בן 48מאוסלו, ופן ג'ינגוי, בן 50 מבייג'ינג. השניים נחטפו ככל הנראה בסוריה חודשים האחרונים. בסוף חודש ינואר עדכן אופסטאד בחשבון הפייסבוק שלו כי חצה את הגבול מטורקיה לעיר אידליב שבסוריה, ואמר: "סוף סוף עשיתי זאת, אני בסוריה".

ראשת ממשלת נורבגיה ארנה סולברג אישרה אתמול כי אזרח נורבגי נמצא בשבי דאעש, אך הבהירה כי נורבגיה א תשלם כופר בעבור שחרורו. סולברג אמרה לרשת CNN כי ממשלת ממשלתה לוקחת את הנושא ברצינות ופועלת כדי להחזיר את השבוי לביתו, אך היא לא תיכנע ללחצים של טרוריסטים. "אם נשלם כופר לארגון טרור כה אכזרי, נגדיל את הסיכון של אזרחים נורבגים אחרים ליפול בשבי", אמרה סולברג. מממשלת סין לא נמסרה תגובה בנושא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אול ג'והן גרימסגארד אופסטאד. פייסבוק, אתר רשמי
השבוי הנורבגי, גרימסגארד אופסטאד/אתר רשמי, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully