וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מטוס בריטיש איירווייס עולה באש על המסלול בלאס וגאס

172 אנשים היו על טיסה 2276, שהייתה על מסלול ההמראה ללונדון. 13 נלקחו לבית החולים עם פגיעות קלות, לאחר שהמנוע השמאלי של המטוס עלה באש. נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות האירוע

צילום: רויטרס, צילומי חובבים; עריכה: גדי וינסטוק

מטוס של חברת התעופה הבריטית "בריטיש אירווייס", שעמד הבוקר (רביעי) להמריא ללונדון, החל להעלות אש על מסלול ההמראה בשדה התעופה בלאס וגאס שבארצות הברית. הדבר הוביל לפינויים של 172 הנוסעים מסיפונו על גבי מגלשות חירום. גורמים בשדה התעופה מסרו שלפחות 13 בני אדם נלקחו לבית החולים עם פציעות קלות. דובר מנהל התעופה הפדרלי בארצות הברית (FAA), איאן גרגור, אמר שהמנוע השמאלי של הבואינג 777 עלה באש לפני ההמראה.

בתמונות שצולמו נראה המטוס עולה בלהבות ומעלה עשן. אחרי מספר דקות כובתה האש. טיסה 2276 היתה מיועדת לנחות בשדה התעופה גאטוויק בלונדון. 159 נוסעים ו-13 אנשי צוות היו על המטוס. מחשבון הטוויטר של שדה התעופה עלה הציוץ: "קיבלנו קריאה ראשונה ב-16:13 (01:13 שעון ישראל). להבות אותרו ב-16:14 והתגובה יצאה מיידית לדרך".

תוך ארבע דקות בלבד פונו כל הנוסעים מהמטוס. 13 הפצועים פונו לבית החולים סנרייז, רובם עם פגיעות שספגו במהלך הגלישה על מגלשות החירום המתנפחות. ג'ייקוב סטיינברג, עיתונאי ה"גרדיאן" שהיה על המטוס, סיפר: "יכולתי להריח ולראות את העשן, למרות שהייתי בצדו השני של המטוס. אדם אחד אמר שהאש המיסה שני חלונות".

חלק מהאנשים במטוס טענו שראו עשן יוצא מתא הטייס. עדי ראיה נוספים סיפרו שפרצי אש עלו מחלקו האמצעי של המטוס. חקירת האירוע נפתחה מיידית, ולצורך כך נסגר מסלול ההמראה למשך מספר שעות.

עוד בעולם:
תיעוד: צלמת בועטת בפליטים שבורחים מהמשטרה בהונגריה
הפיגוע בתאילנד: החשוד הודה במסירת התיק עם הפצצה לידי המחבל
לאחר חודשים של חקירה - קלינטון מתנצלת על פרשת המיילים: "טעות

מטוס בריטיש איירווייש עולה באש על מסלול ההמראה בלאס וגאס, 9 בספטמבר 2015. יוטיוב, צילום מסך
מטוס בריטיש איירווייז עולה באש על המסלול בלאס וגאס/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully