וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של ההרוג מכביש החוף: "דיווחנו על היעדרותו כבר בעשר. איפה הייתה המשטרה?"

דב גיל-הר

8.9.2015 / 16:59

בנימין ג'ראד בן ה-81 נסע נגד התנועה ונהרג מפגיעת רכב שהגיע מולו. בתו סיפרה לאולפן וואלה! NEWS כי אביה היה צלול לחלוטין וכי דעתו כנראה הוסחה. "אנשים בגילו לא צריכים לנהוג"

עריכה: ניר חן

תאונת הדרכים המחרידה לפנות בוקר בכביש החוף, גבתה את חייו של בנימין ג'ראד, בן 81 מבית יצחק, אבל בעיקר לכדה את תשומת הלב הציבורית בזכות תיעוד הווידאו הנדיר שלה בידי שתי צעירות שנסעו ממול. הנהג שנהרג נסע נגד הכיוון, עד הסוף הבלתי נמנע.

"אבא שלי יצא לבית קפה עם חברים", גוללה בתו מזל את סיפור המעשה. "בסביבות שבע וחצי עזב והתחיל לנסוע לכיוון הבית, הוא התבלבל בדרך ובמקום לפנות לבית יצחק, ירד לכביש החוף. אני לא יודעת מה קרה שם, כנראה שהמשיך בנסיעה, הגיעה לאיזור אם הדרך, עצר את האוטו שם ונרדם. כשהתעורר לפנות בוקר התחיל בנסיעה על מנת לחזור הביתה, ולא שם לב שהוא נוסע במסלול של תנועה נגדית".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
החשד המרכזי מופנה נגד האב: "התינוק טולטל כמה פעמים"
מדוע הותקף בתל אביב גנב המיליונים מצרפת?
קצין בכיר: "חד-משמעית - הפיגוע בכפר דומא הוא טרור יהודי"

תאונת דרכים בכביש 2. דוברות מד"א, מד"א
התאונה בכביש החוף/מד"א, דוברות מד"א

לדבריה, לא היה דבר שיכול לרמוז על טעות קשה כזאת. "הוא היה צלול לחלוטין והיה עובד בבית ועושה קניות. כנראה היה טרוד ממשהו. אני מאמינה שהוא התבלבל, שמשהו הסיח את דעתו", אבל למזל גם טענות נגד המדינה: "למה בגיל 81המדינה נותנת לאנשים לנהוג ברכב? פעם, החל בגיל 65, היו עושים בדיקות רפואיות. אמנם הוא היה בריא, אבל אנשים בגיל הזה לא צריכים לנהוג"

עוד סיפרה הבת כי עם היעדרותו היא דיווח על כך למשטרה כבר ב-22:00 בלילה. "המדינה יודעת שאדם בן 81 נעדר כי אנחנו דיווחנו. זה לא נער ש'עושה דווקא' ובורח לאילת, זה לא בעל שברח מאשתו לבר. זה אדם בן 81 שלא חזר הביתה. יצאנו צי של 20 מכוניות וסרקנו כל חצר וכל גינה עד 4:00 בבוקר. אם המשטרה הייתה מעלה מסוק כמו שהבטיחה, היו מוצאים אותו תוך דקות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תאונת דרכים בכביש 2. דוברות מד"א, מד"א
תאונת דרכים בכביש 2/מד"א, דוברות מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully