וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות האם מחזקת את ההערכה: האב טלטל את בנו התינוק

אבי אשכנזי ורויטל בלומנפלד

8.9.2015 / 14:22

בחקירה טען האב כי הפגיעה בתינוק נגרמה בפעוטון, אולם תחקור המטפלת שלל אפשרות זו. האם העידה כי לא הייתה בקרבת הפעוט, ולא יודעת כיצד האב הרגיע את בנם. היום יתקיים עימות בין השניים

צילום: יותם רונן, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שלישי) בשישה ימים את מעצרם של ההורים החשודים כי טלטלו את בנם התינוק בן הארבעה חודשים. מצבו של התינוק, שמאושפז מאז יום שישי ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים אסף הרופא שבצריפין, מוסיף להיות קשה מאוד. התינוק, בן ארבעה חודשים, סובל מחבלות בראשו והוא מורדם ומונשם.

החשד העיקרי של החוקרים מופנה נגד האב, שכן התברר כי האב נחקר בעבר בחשד כי נהג באלימות כלפי אשתו, ובמשטרה בודקים אם המשיך באלימות גם לאחר חקירתו. אולם האם עדיין נחקרת בחשד למעורבות בפגיעה בתינוק. שניהם מכחישים את החשדות המיוחסים להם.

בכוונת חוקרי משטרת ראשון לציון לערוך היום עימות בין האב לאם החשודים בטלטול. זאת, עקב אי התאמה בגרסאות ההורים. בעוד האב טען כי הפגיעה בתינוק נגרמה בפעוטון, האם טענה כי כשהפעוט בכה היה זה האב שהחזיק אותו בידיו וניסה להרגיעו. לדבריה, היא לא הייתה בקרבת הבן ולא ידעה כיצד הרגיע האב את התינוק. לפי עדותה, גוברת ההערכה כי האב הוא זה שטלטל את הפעוט. במשטרה חקרו את צוות הפעוטון והמטפלת של הפעוטון, ובשלב זה במשטרה שללו את האפשרות כי הפגיעה בתינוק נעשתה שם, כפי שטוען האב.

עוד בוואלה! NEWS:
בן 4 חודשים מאושפז במצב קשה; הוריו נעצרו בחשד לטלטול
בן 81 נסע בניגוד לתנועה, התנגש בניידת שיטור עירוני - ונהרג

הארכת מעצר להורים החשודים בטלטול בנם התינוק. בית משפט השלום ראשל"צ. ספטמבר 2015. ניב אהרונסון
ההורים, היום בבית המשפט/ניב אהרונסון

במשטרה חושדים כי אין זו הפעם הראשונה שהתינוק טולטל. בכיר במרחב השפלה אמר: "מחקירה ראשונית שלנו עולה כי הילד טולטל יותר מפעם אחת. אנחנו מדברים כנראה על סדרת טלטולים ולכן הפגיעה הקשה בילד".

תנ"צ יהודה עטר, מפקד מרחב השפלה במשטרה הוסיף כי "התינוק הובא לבית החולים וכבר מהשלב הראשון עלה החשד שהוא טולטל. פעלנו ברגישות ורק לאחר שקיבלנו שלוש חוות דעת מקצועיות של הרופאים ושל המכון לרפואה משפטית שטענו כי מדובר בפגיעה שנגרמה כתוצאה מטלטול, עצרנו את ההורים לחקירה".

עורכי הדין דגנית משעלי ואבי אלפסי שמייצגים את ההורים מטעם הסניגוריה הציבורית אמרו כי מדובר בזוג הורים שציפו תקופה ארוכה להולדת בנם הראשון. "הם מטפלים במסירות ואהבה בבנם. הם מכחישים את כל החשדות שהועלו נגדם. בכוונת הסניגוריה להגיש ערר על המשך המעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully