וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: הלך מכות עם אדם על הרציף - והציל את חייו

6.9.2015 / 14:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום למשבר הפליטים באירופה ולהצעת יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג לקלוט כמה מהם בישראל. נתניהו אמר כי הוא "אינו אדיש" לטרגדיה האנושית בסוריה, אולם ישראל היא מדינה קטנה שצריכה לבלום מסתננים. בתגובה כתב הרצוג: "שכחתם מה זה להיות יהודים".

אלפי תלמידים, הורים ומורים מבתי הספר הנוצריים, יחד עם אנשי דת, הפגינו הבוקר מול משרד ראש הממשלה שבירושלים. לטענתם, בתי הספר הנוצריים סובלים מאפליה בתקציבים ובשירותים הנלווים לבית הספר. המפגינים שוקלים את האפשרות לסגור את הכנסיות בארץ כאות מחאה.

כ-7,000 פליטים מסוריה, מעיראק ומאפגניסטן הגיעו לתחנת הרכבת המרכזית של מינכן ביממה האחרונה וארבע רכבות הביאו 2,000 פליטים נוספים למינכן. הפליטים זכו לקבלת פנים חמה, כאשר מתנדבים תרמו להם מזון, מים, תרופות ובגדים.

קטטה בין שני גברים על רציף תחנת רכבת בשוויץ, יכולה הייתה להיגמר לגמרי אחרת. השניים התקוטטו כשלפתע, נפל אחד מהם לפסים. השני עדיין תפס בחולצתו וסייע לו לעלות בחזרה לרציף, שניות לפני שהרכבת עברה. למרות הסיוע, המשטרה תגיש נגדו ככל הנראה כתב אישום בגין תקיפה.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה בטמפרטורות וייעשה חם מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully