וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוקרים מבולבלים: גופת יצור מסתורי הדומה לחייזר נמצאה בנהר ברוסיה

3.9.2015 / 17:45

גופה של יצור מסתורי בעל גולגולת מוזרה נמצאה על גדות נהר ברוסיה - ולחוקרים אין שמץ של מושג מהי החיה הזאת. חוקרי חייזרים, לעומת זאת, בטוחים שזה חייזר

צילום: וידאו חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

האם זה עוד סיפור לא אמין במיוחד על חייזרים, או שמא הפעם באמת מצאנו הוכחות לקיומם של חיים על כוכבים אחרים? אנחנו לא יודעים מה איתכם - אבל גם אם היצור הזה הוא לא חייזר - הוא ללא ספק מפלצתי ודוחה.

גופה מסתורית של יצור בעל גולגולת גדולה ומוזרה למדי נמצאה בתחילת השבוע על גדות נהר הקובאשי שבסוסנובי בור, שברוסיה ע"י שני מקומיים. חוקרים שבחנו אותה מתקשים להסביר את התגלית המפתיעה - על אף שאנחנו ישר היינו חושדים במיקום שבו נמצאה הגופה - בנהר שליד תחנת כוח גרעינית. מישהו אמר מוטציה? אז זהו, שאם נתעלם מכמה אנשים שמאמינים שמדובר ביצור שלא מהעולם הזה - הדעה הרווחת היא שזו אכן מוטציה גנטית שנוצרה כתוצאה מתחנת הכוח שבמקום.

ככה הוא נראה:

גופת יצור מסתורי שמבלבלת את החוקרים. יוטיוב, צילום מסך
מה אתם אומרים? חייזר או מוטציה?/צילום מסך, יוטיוב

ותודו שהוא קצת דומה לחייזר מ"הנוסע השמיני":

הנוסע השמיני. הנוסע השמיני, צילום מסך
הנוסע השמיני/צילום מסך, הנוסע השמיני

גם המקומיים שמצאו את הגופה חשבו בתחילה שמדובר במוטציה גנטית של תרנגול - אבל אז החוקרים התערבו. "זה לא נראה כמו דג או עוף", הסביר אחד החוקרים לחדשות המקומיות, "יש ליצור הזה גולגולת מסתורית. אין לו צוואר או כנפיים". הגופה נבדקה ע"י מומחים מהמכון לביופיזיקה שבקרסנויארק - שלא הצליחו לשפוך שום מידע חדש על היצור המוזר. "יש צורך במחקרים מקיפים כדי לקבוע באיזה סוג של יצור או אורגניזם מדובר", מסר הביולוג איגור זדרב ל-MailOnline, "הגופה צפויה להישלח למוסקבה לבדיקות נוספות בימים הקרובים".

עוד באותו נושא

צפו: האם נמצאו תמונות חדשות של גופת החייזר מרוזוול?

לכתבה המלאה
גופת יצור מסתורי שמבלבלת את החוקרים. יוטיוב, צילום מסך
"הגופה צפויה להישלח למוסקבה לבדיקות נוספות בימים הקרובים"./צילום מסך, יוטיוב

סקוט סי וארינג, שעורך תצפיות עב"מים יומיות מתעקש שמדובר למעשה בהוכחה לקיומם של חייזרים. "הגופה הזעירה נמצאה ליד נהר ברוסיה ואין לה שום דמיון לשום בעל חיים שאנחנו מכירים", הוא מסביר, "מדענים רוסים מתקשים להבין מה זה יכול להיות. אני מניח שהם ממתינים כעת לתוצאות בדיקות ה-DNA שלו". אי.טי פון הום.

גופת יצור מסתורי שמבלבלת את החוקרים. יוטיוב, צילום מסך
רגל חייזרית/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully