וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו נקבת התמנון שתצליח לפתור כל חידה שתתנו לה

29.8.2015 / 11:53

הכירו את אורסולה נקבת התמנון שאוהבת פאזלים ומצליחה שוב ושוב להפתיע את עובדי גן החיות בחוכמתה הבלתי נתפסת. רק כדי להמחיש לכם עד כמה היא מוכשרת - מנהלי גן החיות מאתגרים את הציבור לחשוב על חידה מספיק מורכבת שאורסולה לא תצליח לפתור

Living Coasts

האם תצליחו להביס את אורסולה נקבת התמנון? בגן החיות בו היא חיה מזמינים את הציבור להציע חידה מספיק מורכבת שאורסולה לא תצליח לפתור - כי נכון לעכשיו היא הצליחה לפתור כל חידה שנתנו לה - כשאת אחת החידות היא הצליחה לפתור מהר יותר מעובדי גן החיות עצמם.

נקבת התמנון הזו, שיכולה לפתוח צנצנות סגורות היטב ולפתור פאזלים מסובכים מצליחה להפתיע בכישוריה הייחודיים את עובדי גן החיות "חופים חיים" הנמצא בטורקי, אנגליה - ומצליחה לתקשר עם כל דבר שתשימו לה באקווריום - החל מאקדחי מים ועד אבני לגו. פעם אחת היא אפילו הצליחה לפתוח מארז למצלמה שעמיד למים ב-10 שניות בלבד ועשתה את זה מהר יותר מצוות גן החיות. "היא פעילה מאוד וסקרנית. היא יכולה לעשות הכל. רק תנסו אותה", סיפרה מנהלת התפעול קלייר ראג' ל'דיילי מייל'.

אורסולה נקבת התמנון שאוהבת פאזלים. צילום מסך
איך אורסולה עם משוואות טריגונומטריות?/צילום מסך

"אנחנו נותנים לה הרבה אתגרים, משהו שנהוג לתת בגן החיות לכל בעלי החיים כדי לעורר אותם נפשית ופיזית. זה כמו לתת צעצוע לחיית מחמד - אבל עם בסיס מדעי יותר. בעוד שאר בעלי החיים מתקשים להשתמש באובייקטים בצורה נבונה, אורסולה מצליחה לעשות את הבלתי יאומן". אם חשבתם שההצעה לאתגר את אורסולה לא רצינית, ראג' מתוודה שאורסולה הצליחה לעמוד בכל אתגר שנתנו לה ושהיא באמת מצפה שמישהו יחשוב על חידה קשה מדי בשבילה. "מי שיצליח לחשוב על חידה שבאמת תצליח לאתגר את אורסולה - יזכה לפגוש אותה ואת הבעלים שלה, אבל אני די בטוחה שאורסולה תצליח לפתור הכל".

את ההצעות שלכם אתם יכולים להעביר באנגלית תקינה למייל הזה: reception@livingcoasts.org.uk, וחשוב לקחת בחשבון שהחפצים שבהם תאתגרו אותה לא יהיו חדים, רעילים או מתכתיים (המתכת יכולה להזיק לתמנון). רצוי שתדעו שמחקרים הראו כי התמנון הנפוץ יכול להבחין בין רמת בהירות, גודל, צורה וכיוון האובייקט.

עוד באותו נושא

צפו: איזה יצור חייזרי, מסתורי ונדיר התגלה במעמקי הים?

לכתבה המלאה
אורסולה נקבת התמנון שיודעת לפתור פאזלים. PA, צילום מסך
מי שיצליח לחשוב על חידה שתצליח לאתגר את אורסולה - יזכה לפגוש אותה/צילום מסך, PA

"היא מאוד אינטיליגנטית", מספרת עובדת גן החיות, שרה טינגוול, שמכירה את אורסולה מקרוב, "כששמנו לה אוכל בתוך בית בנוי מלגו - היא ידעה איך לפרק אותו לגזרים. היא פעם אחת התיזה עליי מים כי סירבתי לתת לה את הכפפה שלי. היא מתקשרת עם כל דבר שאתה שם לה במיכל, כולל ציוד ניקוי", היא מוסיפה, "אחד המשחקים האהובים עליה הוא להילחם בציוד הניקוי. היא חזקה מאוד, תמיד מנצחת. אנחנו צריכים שני אנשים כדי לנקות את האקווריום שלה - אחד שינקה והשני שיסיח את דעתה בזמן שהראשון מנקה".

אז האם אתם תצליחו לאתגר את אורסולה?

אורסולה נקבת התמנון שיודעת לפתור פאזלים. PA, צילום מסך
אריאל לא הביסה אותה פעם?/צילום מסך, PA

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully