וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון בריחה מרשים: צפו בכלב ים מצליח לחמוק מכריש - ואפילו מכה אותו

21.8.2015 / 12:31

You go girl! קטע נדיר שמגיע אלינו מקייפ קוד, מסצ'וסטס, מציג כלב ים מנסה נואשות לברוח מכריש - כשברגע הקריטי הוא פשוט מזנק מהמים ומכה בזנבו את הכריש. כלבי ים מתברר - הם לא פראיירים

Atlantic White Shark Conservancy

קטע מדהים של כלב ים בניסיון בריחה דרמטי מכריש אימתני פורסם השבוע ביוטיוב וצבר יותר מחצי מיליון צפיות כבר ביומיים הראשונים לפרסומו. בעל החיים האמיץ הזה ניסה נואשות להימנע מלהיות ארוחת הבוקר של הכריש הענק - עד כדי כך שהוא נתפס במצלמה כשהוא מזנק באוויר ומכה בזנבו את הכריש שמזנק מיד אחריו.

כריש מול כלב ים. צילום מסך
כלב ים נותן בראש/צילום מסך

בסרטון שצולם בחופי קייפ קוד, מסצ'וסטס, מראה כנגד כל הסיכויים איך כלב ים אמיץ במיוחד מצליח לתמרן את הכריש הלבן ולחמוק ממנו ללא פגע, זה לפחות מה שטוען ערוץ היוטיוב של מחלקת שימור הכריש הלבן האטלנטי שבכותרת הסרטון כתב "כריש לבן: 0, כלב ים: 1" ובתיאור הסרטון הוסיף: "ניסיון ציד כושל במונומוי, קייפ קוד". הצופים, לעומת זאת, היו פחות אופטימים: "טוב, הוא בטח הרג אותו רגע אחרי שהם חזרו למים", כתב אחד הצופים. אחר הוסיף: "בגלל זה אני תמיד אומר - לא לשחות קרוב לכלבי ים". בתור כאלה ששוחים עם כלבי ים כל שני וחמישי בערך - נדע לקחת את זה לתשומת לבנו. תודה.

עוד באותו נושא

מלתעות: האם זה הכריש הגדול ביותר שתועד אי פעם במצלמה?

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully