וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בנו של מנהל האוניברסיטה הדתית צילם את אביו בוגד באמו

7.9.2015 / 9:57

הרומן הסודי של מנהל האוניברסיטה הבפטיסטית נחשף לעיני כל בזכות התעוזה של בנו לפרוץ לביתו ולצלם אותו בעת מעשה. האוניברסיטה מתנערת כעת מהתנהלותו של המנהל ומבקשת מהסטודנטים להתפלל למענה

אתר רשמי

מנהל האוניברסיטה הבפטיסטית לשעבר, ג'ימי אפטינג, צולם כשהוא מסתיר בחדר האמבטיה בביתו אישה איתה לכאורה הוא קיים רומן מחוץ לנישואים. מי שעלה על הרומן וגם תיעד את הרגע המביך הזה הוא בנו של ג'ימי, פאול, שבחר להגן על אמו ולהפיץ את הסרטון הזה ברבים כדי לחסל לאביו את הקריירה.

הקטע צולם באוקטובר האחרון, שלושה חודשים לפני שג'ימי הודיע שבכוונתו לצאת לשנת שבתון בסמסטר אביב 2015. הגילוי על הרומן הוביל את ג'ימי לפרוש מתפקידו באופן רשמי במאי השנה, אחרי 24 שנים בהם ניהל את האוניברסיטה הבפטיסטית שבקרוליינה הדרומית.

הסרטון נפתח כשהבן פאול מכוון את המצלמה לעצמו, אומר "הנה מתחילים. זה כנראה יהיה יום רע" ונכנס בשקט לביתו של אביו, דרך מה שנראה כמו הדלת האחורית. כשאביו מבחין בו במסדרון ופונה אליו, הוא חולף על פניו ונכנס לחדר האמבטיה, שם הוא שואל אותו "מה אתה עושה? איפה היא?". ג'ימי נכנס בעקבותיו לחדר האמבטיה ומגלה שבנו כבר הבחין באישה שמסתתרת בחדר הארונות. "לא, לא, אני יודע בדיוק מה אתם עושים", אמר הבן וקרא בשמה של האישה, קלי, "זה נגמר, אבא. את בווידאו, אתה בווידאו. זה נגמר".

בן תופס את אביו בוגד. יוטיוב, אתר רשמי
זהו מנהל האוניברסיטה ג'ימי אפטינג, שנתפס על חם מנהל רומן מחוץ לנישואים/אתר רשמי, יוטיוב

ג'ימי סירב להגיב על פרסום הסרטון שחושף את הרומן הסודי שלו, וכמו כן, גם האוניברסיטה אותה ניהל, שדוגלת בחינוך נוצרי דתי אדוק, בחרה שלא להתייחס להתנהגותו המבישה של מנהל בית הספר לשעבר ולשחרר הודעה רשמית שבה היא מתחמקת מכל ההאשמות.

"תפקידו של מנהל הקמפוס הוא להוביל את דרך האמונה הנוצרית ולציית לנהלים", כך נכתב בהודעה הרשמית על פי חדשות גרינוויל, "כמוסד נוצרי, ההבטחה שלנו היא לשלב סביבה אקדמית עם אורח חיים דתי ולספק לסטודנטים שלנו הזדמנויות לצמיחה רוחנית, הכשרה אקדמית ושירות נוצרי. אנו נמשיך למקד את מאמצינו לחגוג את תחילת שנת הלימודים החדשה עם תלמידנו ומבקשים שתאפשרו לנו להתמקד במסורת של הקמפוס שלנו ובעתיד הזוהר שלנו כקהילה". עוד מוסיפים בחדשות גרינוויל שנשיא בית הספר הנוכחי, רנדל פאנל, שלח השבוע מייל לתלמידיו וביקש מהם "להצטרף אליו בתפילה למען האוניברסיטה".

עוד באותו נושא

צפו: האם זרים יממשו את "הקוד הגברי" כדי לעזור לזר להתחמק מלהתפס בבגידה?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully