וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק שריר הלב: צפו בפוטין ומדבדב מתאמנים ועושים על האש

31.8.2015 / 0:08

לנוכח הירידה בפופולריות של נשיא רוסיה - שעדיין נחשבת גבוהה יחסית למערב - פרסם הקרמלין סרטון שבו הוא נראה מתעמל לצד ראש ממשלתו. לאחר הפעילות המאומצת הם מצאו זמן לסטייק ולכוס תה

רויטרס

הקרמלין פרסם אתמול (ראשון) תמונות וסרטון של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מתעמל במכון כושר עם ראש הממשלה דמיטרי מדבדב. זאת ככל הנראה בכוונה לחזקת את דמותו המחוספסת והשרירית של הנשיא הרוסי בשעה שהפופולריות שלו דועכת. בעודו לובש חולצת טישרט לבנה, מכנסי ספורט אפורים ונעלי ריצה, נראה פוטין מבצע אימוני כוח כחלק מתעלול יחסי ציבור שמזכיר תמונות עבר שלו רוכב ללא חולצה על סוס, מטיס מטוס על-קולי ואף צד נמר.

שיעורי אהדת הציבור של פוטין נפגעו בשל המשבר הכלכלי בעקבות הירידה במחירי הנפט והסנקציות המערביות שהוטלה על מוסקבה בשל מעורבותה במשבר באוקראינה. לאחר הפעילות הגופנית, בבית הקיט של פוטין לחופי הים השחור סמוך לסוצ'י, נראים שני ראשי המדינה צולים בקר בברביקיו ושותים תה.

לקריאה נוספת:
צפו: פוטין יורד למצולות הים כדי לחפש אחרי ספינה טרופה
נשיא רוסיה פוטין הופיע בציבור אחרי 11 יום

נשיא רוסיה פוטין וראש הממשלה מדבדב מתאמנים ועושים על האש, 30 באוגוסט 2015. רויטרס
עושה שרירים. פוטין בחדר הכושר, לצדו של מדבדב/רויטרס

האהדה הציבורית כלפי פוטין עדיין נחשבת לגבוהה במונחים מערביים. סקר שפורסם ביום שישי בעיתון הכלכלי Vedomostiונערך על ידי קרן דעת הציבור העלה כי 72% מהרוסים היו מצביעים לפוטין אילו היו נערכות בחירות באוגוסט - לעומת 76% שנרשמו בחודש מאי.

לפי חברת הסקרים "מרכז לבדה", אחוז הפופולריות של פוטין יה 61 בנובמבר 2013, השיעור הנמוך ביותר מאז שנת 2000, אז נבחר לראשונה לנשיאות, אך הוא זינק ל-80% בתחילת 2014 כשהציבור הביע תמיכה במדיניות של מוסקבה סביב הלחימה במזרח אוקראינה.

(עדכון ראשון: 21:08)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נשיא רוסיה פוטין וראש הממשלה מדבדב מתאמנים ועושים על האש, 30 באוגוסט 2015. רויטרס
נשיא רוסיה פוטין וראש הממשלה מדבדב מתאמנים ועושים על האש, 30 באוגוסט 2015/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully