וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

44 דונם ו-13 מיליון דולר: הארמון המפואר שבונה אבו מאזן

הרשות הפלסטינית סוערת מתמונות ארמון האירוח הראוותני של היו"ר, שבנייתו תושלם בקרוב בפאתי רמאללה. גורמים ברשות מאשימים: "בזמן שהוא קורא לעולם לעזור לעזה, הוא מבזבז את כספי הרשות"

צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

בזמן שבישראל עוסקים בהוצאות ממעון ראש הממשלה, הרשות הפלסטינית סוערת מתמונות מנקרות עיניים של "ארמון אירוח" חדש שבונה יו"ר הרשות אבו מאזן. המבנה, שבנייתו החלה לפני שנתיים בסמוך לכפר סורדה צפונית לרמאללה, משתרע על שטח כולל של 44 דונמים. המבנה בן ארבע הקומות כולל גנים רחבי ידיים, מזרקות ומנחת מסוקים, והוא מוקף בחומה בגובה שישה מטרים. בדיווחים נוספים נטען כי הארמון המהודר אף כולל בריכה מפוארת, מערכות מים וחשמל סגורות ובונקר תת-קרקעי.

בהודעת הרשות נאמר כי לפי הוראת אבו מאזן, הארמון ייבנה בסגנון מלכותי ויעוטר במוטיבים איסלאמייים. כמו כן, נאמר כי הארמון "ישמש לשיכון מנהיגי מדינות מהעולם שיבקרו בפלסטין, כראוי למדינה מפותחת ומכובדת".

עוד בוואלה! NEWS:
עו"ד עבריין ועסקים עם הקומנדו של קזחסטן: החברה של הירש
מפגינים למען שחרור מנגיסטו חסמו את מעבר ארז: "מצבו הנפשי קשה"
גורם איראני: עסקת מכירת ה-S-300 נכשלה בשל מחלוקת על המחיר

הדמייה של ארמון האירוח של אבו מאזן. דוסתור, צילום מסך
הרשות לא מצליחה לשלם משכורות. הדמייה של הארמון כאשר בנייתו תסתיים/צילום מסך, דוסתור

השבוע הורה אבו מאזן להעביר תקציב נוסף להשלמת בניית הארמון, ובכלי תקשורת ערביים פורסם כי עלותו הכוללת הגיעה לכ-13 מיליון דולרים. מדובר בסכום עצום במיוחד לאור מצבה הכלכלי הקשה של הרשות, אשר רבים מתושביה חיים בעוני ובדלות והיא לא מצליחה לשלם משכורות לעובדיה.

רק השבוע אמר אבו מאזן ששיקום רצועת עזה בעקבות מבצע "צוק איתן" נמצא בראש סדר העדיפויות של הרשות, וקרא למדינות שהתחייבו להעביר סיוע כספי והומניטרי לרצועה להפסיק "לשפוך את דמם" של הפלסטינים, ולהעביר את הסיוע הדרוש לתושבי הרצועה ש"חלקם סובלים במחסור במזון ובמי שתייה".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
הדמייה של ארמון האירוח של אבו מאזן. אג'נאד, צילום מסך
עורר ביקורות רבות. הארמון בבנייה/צילום מסך, אג'נאד

כצפוי, ברשתות החברתיות ובכלי תקשורת רבים תוקפים בחריפות את הפרויקט המגלומני. "בזמן שאבו מאזן קורא לעולם לסייע לשיקום רצועת עזה, הוא מבזבז את תקציב המדינה הפלסטיני על ראוותנות ופזרנות", תקף כלי תקשורת המזוהה עם חמאס.

ארמון האירוח של אבו מאזן. אתר העיתון דוסתור, צילום מסך
ארבע קומות ומנחת מסוקים. ארמון האירוח/צילום מסך, אתר העיתון דוסתור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully