וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: התקוטטו עם תייר – ואז גילו שהוא מתאגרף מקצועי

27.8.2015 / 9:29

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

רקטה שוגרה הלילה (חמישי) מרצועת עזה והתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים. בתגובה תקף כלי טיס של חיל האוויר אתר לייצור אמצעי לחימה במרכז הרצועה.

במשרד לביטחון הפנים השמיעו אמש ביקורת על המפכ"לים והניצבים לשעבר במשטרה שקיימו כינוס חירום שבו קראו שלא למנות את תא"ל במילואים גל הירש למפכ"ל. "הפורום מעולם לא קיים כינוס כשניצבים פרשו מהמשטרה בגלל בעיות שחיתות, טוהר המידות ועבירות מין", אמרו גורמים במשרד.

ועד העובדים של אגד תעבורה הודיע הבוקר כי ישבית את פעילות האוטובוסים של החברה החל מיום ראשון הקרוב, ללא הגבלת זמן. זאת, בטענה על הסחבת במשא ומתן, לטענתם, שנמשך זה כעשרה חודשים, וכן בשל ניסיון הנהלה לכפות על הוועד הרעת תנאים.

בעלי חנויות שנקלעו לקטטה עם תייר מאירלנד, לא ידעו מה מצפה להם. התייר הפיל בטעות מקרר ובו בקבוקי שתייה של אחד המוכרים. הוא זעם והיתר החלו להכות אותו. מה שהם לא ידעו, הוא שהתייר התמים למראה הוא למעשה מתאגרף מקצועי. הם גילו את זה בדרך הקשה, והסרטון הפך ויראלי.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית ותחול הכבדה בעומס החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully