וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין המשטרה ערך תרגיל - ומצא במקרה את אופניה הגנובים של בתו

26.8.2015 / 21:57

רב-פקד אסף ברנס שימש מפקד תורן, והחליט להזעיק שוטרים לשכונת התקווה בתל אביב כדי לבדוק את עירנותם. בצירוף מקרים נדיר, הוא איתר צעיר שרוכב על האופניים החשמליים שנגנבו מביתו כמה ימים קודם לכן. החשוד בגניבה נעצר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקצין הזעיק את שוטרי המרחב לצורך תרגול/מערכת וואלה!, צילום מסך

המפקד התורן של משטרת תל אביב, רב-פקד אסף ברנס, החליט לפנות בוקר (רביעי) לבצע תרגיל ערנות לשוטרי הסיור של מרחב יפתח, במהלכו איתר במקרה צעיר רכוב על אופניים חשמליים ששייכים לבתו, ונגנבו על פי החשד לפני כמה ימים מביתו. הצעיר החשוד בגניבה, ששוחרר לא מזמן מהכלא, נעצר וחקירתו הועברה למרחב איילון.

ביומיום אמון רב-פקד ברנס על חקירות מקרי רצח ופשעים חמורים, ובאמתחתו שורה של פענוחי רציחות, מקרי שוד ואירועי אונס מהקשים שבוצעו במרכזי הבילוי בעיר. ברנס, כמו כל קציני המחוז, ביצע תורנות ביחידה שבה עליו לשאת באחריות לאירועים המתרחשים בשעות הלילה ולהגיע לזירות פשע במידת הצורך.

עוד בוואלה! NEWS:
חמישה מפכ"לים לשעבר נגד בחירת הירש: "פגיעה אנושה במשטרה"
"קיבלתי מכות ליד הבן שלי": בעלי עסקים ברחובות נסחטו באיומים
תזכה לביקורת? דגל ישראל נעדר בביקור חוטובלי בווייטנאם

מבחן אופניים חשמליים זומי סייקו. קובי ליאני
הצעיר ניסה להימלט על האופניים החשמליים הגנובים, אך לאחר סריקות המשטרה נתפס/קובי ליאני

כדי לשמור על דריכות מבצעית, מבצעים הקצינים התורנים גם הקפצות פתע וביקורות לשוטרים הנמצאים במשמרת. הלילה הגיע ברנס בניידת המשטרה שלו לאחד מרחובות שכונת התקווה שבתל אביב. כשהחנה את רכבו ליד אחד הבתים, התקשר למוקד 100 ודיווח על אזרח הפורץ לדירה ברחוב. מטרתו הייתה לבחון את זמן התגובה של הניידות ואת הפעילות המבצעית של השוטרים במקום, שלא ידעו כי מדובר בתרגיל.

בעודו ממתין לניידות המשטרה, הבחין ברנס בנער בן 17 שרוכב על אופנים חשמליים מדגם זהה לזה שנגנב מביתו לפני כמה ימים. לאחר שזיהה כי האופניים אכן היו שייכים לבתו ונגנבו ממנו, יצא הקצין מהניידת ורץ לעבר החשוד. הנער, מצדו, החל להימלט בנסיעה מהירה. כשהגיעו ניידות המשטרה לתרגיל שביצע ברנס, החלו השוטרים במרדף אמיתי אחר החשוד בגניבה.

לאחר זמן קצר שבו סרקו השוטרים את רחובות השכונה, אותר החשוד. חקירה קצרה העלתה כי האופניים אכן נגנבו על ידי החשוד, אסיר שהשתחרר לאחרונה מהכלא. במשטרת תל אביב הוחלט לעצור את הצעיר, אך גם להעביר את תיק החקירה לידי חוקרי מרחב איילון, מחשש לניגוד עניינים.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully