וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לתעלומה: מיהי הדמות המסתורית בברדס השחור שהפחידה את הרשת?

30.8.2015 / 11:52

דמות אלמונית עוטה גלימה שחורה שיצאה מן היער ועל פי השמועות פיזרה חלקי בשר נא על הדשא - הפחידה את תושבי צפון קרוליינה - ואיתם גם את הרשת שיצרה ממים משעשעים עליה. עכשיו נמצא הפתרון לתעלומה

יח"צ - חד פעמי

דמיינו שאתם יושבים בביתכם הקט, הילדים הקטנים משחקים בגינה - ולפתע כאילו משום מקום מגיע אליכם הביתה הדבר הזה:

היוש

דמות מסתורית בברדס. פייסבוק, צילום מסך
הדמות המסתורית בברדס השחור/צילום מסך, פייסבוק

הדמות המסתורית הזו, שלבושה בברדס שחור, הלחיצה את תושבי גסטוניה, צפון קרוליינה, כשלפי הדיווחים שהגיעו למשטרה "יצאה מן היער ופיזרה חתיכות בשר נא בכל מקום". עכשיו, אחרי שהדמות המסתורית זרתה אימה ברשת ויצרה שרשרת של ממים ותגובות משעשעות - הנהלת מתחם המגורים גילתה מי עומד מאחוריה - אבל תרשו לנו למתוח אתכם עוד קצת עד שנגלה גם לכם.

הדמות המסתורית כבשה את הטוויטר בזכות כתב מקומי שפירסם את תמונתה ומאז הרשת כמרקחה.

ברור שזה דארת' סידיוס

קצת פחות הגיוני

הו! עכשיו זה לגמרי ברור

לאנס קלהון, מנהל התפעול של סאות'ווד ראליטי (החברה המנהלת את מתחם המגורים בו הופיעה הדמות המסתורית) סיפר לחדשות באזפיד שאחד מאנשיו קיבל שיחת טלפון מתושבת המקום שחשפה שהדמות המסתורית היא בתה בתחפושת. לטענתה, היא התלבשה כך כחלק מפרויקט שנערך במסגרת לימודי המשחק שלה.

"מישהי פנתה אלינו וסיפרה שזו הבת שלה", הוא חשף וציין שהמשפחה ביקשה להישאר בעילום שם. "האם מפחדת שעם כל תשומת הלב המוגזמת שהתמונות של בתה קיבלו ברשת, היא עוד תסתבך בצרות בבית הספר". האם הסבירה לא שבתה "הייתה לבושה כמו דמות מהטלוויזיה. היא לגמרי חפה מכל פשע, בלתי מזיקה, אבל הרשתות החברתיות עושות את מה שהרשתות החברתיות יודעות לעשות הכי טוב", הוא הוסיף.

ומה בדבר השמועות על חתיכות הבשר שהיא פיזרה בכל עבר? על פי דובר משטרת גסטוניה, לא נמצאו שום הוכחות למעשיה. בנוסף לכך, לטענתו התושבים שיצרו עמו קשר לגביה לא היו כאלה מודאגים מהעניין והניחו שמדובר במישהו בתחפושת. לדבריו, הרשויות לא פתחו בחקירה רשמית בנושא אבל כעת אין כבר צורך, "אני חושב שעכשיו תושבי גסטוניה יכולים לישון בשקט".

נרגענו. ביוש.

דמות מסתורית בברדס. פייסבוק, צילום מסך
אז זו רק ילדה בתחפושת?/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully