וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות הרשת: נפתרה תעלומת חולת הסרטן שלא ידעה מי היא

2.7.2015 / 15:49

יומיים בלבד לאחר שהתפרסם סיפורה של אישה שסובלת מסרטן ומחלת השכחה, שביקשה עזרה במציאת זהותה - הגיע הסוף המשמח לפרשה

מערכת וואלה!

בסרטון - סיפורה של סם שמחפשת את קרובייה

פחות מ-48 שעות לאחר שפורסם בכלי התקשורת ברחבי העולם על אישה שחולה בסרטן וסובלת ממחלת השכחה שמחפשת את משפחתה - הגיע הסוף המשמח לסיפור. האישה, שעד כה נקראה "סם" התגלתה כאשלי מנאטה, תושבת דרום קליפורניה בת 53. אחיינה נתקל בסיפור ברשת ומיד התקשר לאימו שמיהרה ליצור קשר עם בית החולים ושוחחה עם אחותה.

"זה היה מאוד מרגש, כולנו היינו בדמעות", היא סיפרה לרשת אנ.בי.סי, "כולם מאוד הצטערו שנאלצתי לעבור את מה שעברתי בזמן שלא הייתי איתם". לפי הדיווח ב"טיים", ה-FBI, שחקר את הפרשה, לא אישר עד כה שאכן נמצאה זהותה האמיתי של האישה.

בחודש מאי האחרון אותרה "סם" כשהיא משוטטת בקליפורניה. בשל מחלת השכחה (אמנזיה), היא לא הצליחה להיזכר איך קוראים לה, איפה היא גרה או מי הם בני משפחתה. היא הועברה לטיפול בבית החולים, שם גילו הרופאים כי היא חולה בסרטן השחלות בשלב מתקדם, וניתחו אותה כדי להוציא מגופה גידול.

סאם פנתה לעזרת הרשתות החברתיות כדי לגלות מי היא. כל מה שהיה ידוע עליה זה שיש לה מבטא אוסטרלי שנשמע לפעמים צרפתי, והיא בערך בת 50. מומחים לשפות שניתחו את המבטא שלה אמרו כי ייתכן שהיא מתגוררת או התגוררה במשך תקופה ארוכה באוסטרליה. כעת, כשהתברר שהיא בכלל אמריקאית, נותרה המבטא בגדר תעלומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully