וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה לצפייה: היורה צילם את עצמו במהלך הרצח בווירג'יניה

וסטר פלנגן, האדם שירה בכתבת ובצלם במהלך ריאיון בשידור חי, תיעד את עצמו יורה בשניים. בסרטון שפרסם בטוויטר הוא נראה שולף אקדח לעבר השלושה ויורה בהם מטווח אפס. פלנגן ירה בעצמו בעת המרדף המשטרתי אחריו, ומת מפצעיו

צילום מסך

וסטר פלנגן, האדם שירה היום (רביעי) למוות בכתבת הטלוויזיה אליסון פרקר ובצלם אדם וורד במחוז בדפורד שבווירג'יניה, צילם את הרגע שבו ירה בשניים במהלך ריאיון ששודר בשידור חי בתחנת הטלוויזיה המקומית WSBJ7, השייכת לרשת CBS. בסרטון, שפרסם פלנגן תחת השם הבדוי "ברייס וויליאמס" בטוויטר, ניתן לראות אותו מגיע למקום שבו נערך הריאיון ושולף את אקדחו לעבר הכתבת, המרואיינת והצלם, אשר אינם מבחינים בדבר. לפתע נראה פלנגן יורה בשלושה ובורח מהמקום.

המשטרה הודיעה כי פלנגן ירה בעצמו בעת שברח מהכוחות שדלקו אחריו. הוא נפגע באורח קשה והועבר לבית החולים, שם מת כעבור שעות בודדות מפצעיו. פלנגן הוא כתב לשעבר בתחנת WDBJ. כלי תקשורת במדינה דיווחו כי הוא הועסק תחת שמו הבדוי, ברייס וויליאמס, וכי הוא פוטר לאחר שנה. סיבת הפיטורין טרם פורסמה.

לפני שפרסם את הסרטונים כתב פלנגן בחשבונו בטוויטר ובפייסבוק: "צילמתי את הירי". כמו כן הוא טען כי הכתבת שבה פגע השמיעה הערות גזעניות.

עוד כתבות מהעולם:
משבר המהגרים: מרקל הגיעה למקלט לפליטים וספגה קריאות "בוז"
בעקבות הסכם הגרעין: אקטיביסטים איראניים מקווים לרפורמות חברתיות
כבר לא בכיס שלה: "מדברים על בחירות 2016 בלי הילרי קלינטון"

תיעוד הירי בכתבת ובצלם תחנת טלוויזיה בווירג'יניה, אוגוסט 2015. יו טיוב, צילום מסך
רגע הירי, כפי שתיעד היורה/צילום מסך, יו טיוב

מנהל התחנה ג'ף מרקס אמר כי פלנגן פוטר לפני שנתיים, וכי על אף הדברים שנכתבו בטוויטר, הוא אינו סבור כי הכתבת אליסון פרקר ופלנגן עבדו באותה התקופה ביחד. "פרקר ו-וורד היו האנשים הנחמדים והאדיבים ביותר שעבדו כאן", הוסיף.

מרקס אמר כי התחנה משתפת פעולה עם המשטרה והגישה לה מידע הנוגע לתקופת העסקתו. במקביל, רשת ABC המתחרה הודיעה כי קיבלה לידיה פקס מאדם שכינה את עצמו "ברייס וויליאממס". לדברי הרשת המסמכים הוגשו למשטרה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הטוויטר של וסטר פלנגן, אחרי הירי. טוויטר, צילום מסך
הציוצים שפרסם פלנגן בטוויטר אחרי הירי/צילום מסך, טוויטר

הירי אירע בשעה 06:45 בבוקר, בעת שפרקר בת ה-24 ראיינה את ויקי גרדנר, מנכ"לית לשכת המסחר האזורית, בשידור חי. במהלך השידור נשמעו לפחות שמונה יריות, ופרקר, גרדנר והצלם בן ה-27 צעקו ונשכבו על הרצפה. השידור עבר במהירות לאולפן והמגישה, אשר נראתה המומה לנוכח התקרית, אמרה כי התחנה תמסור פרטים נוספים כאשר יתבררו פרטי המקרה.

לאחר התקרית הודיעה התחנה כי פרקר ו-וורד נהרגו מהירי, וכי המשטרה מחפשת אחר החשוד. המרואיינת נפגעה בגבה. היא הובהלה לבית החולים, שם נכנסה לניתוח.

טרי מקאוליף, מושל מדינת וירג'יניה, אמר לאחר האירוע כי לא מדובר באירוע טרור, וכי "ייתכן שהחשוד הוא עובד ממורמר". מנכ"ל התחנה מרקס אמר כי מדובר ב"פשע נורא נגד שני עיתונאים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully