וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: התעצבן על רוכבת אופניים – ודחף אותה לכביש

25.8.2015 / 15:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

ישי שליסל, הנאשם ברצח הנערה שירה בנקי ובניסיון רצח של שישה בני אדם נוספים במצעד הגאווה, דבק גם היום בעמדתו וסירב להיות מיוצג על ידי סנגור. כעת קיים חשש כי משתתפי מצעד הגאווה שהוא נאשם בדקירתם יאלצו להעיד נגדו ואולי אף להיחקר על ידו.

שירות הביטחון הכללי עצר ארבעה פלסטינים בחשד שתכננו לבצע פיגוע בקבר יוסף – כך הותר היום לפרסום. על פי החשד, הארבעה תכננו להניח מטענים ולבצע פיגועי ירי נגד מתפללים יהודים במקום.

הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית הודיעה שהיא זקוקה לתקציב נוסף על מנת לפקח כנדרש על מתקני הגרעין באיראן, לפי ההסכם בין שש המעצמות לבין טהראן. יו"ר הארגון יוקיה אמאנו אמר היום כי נדרשים יותר מתשעה מיליון אירו נוספים כדי לפקח על המתקנים בצורה מיטבית.

תקיפה של רוכבת אופניים על ידי הולך רגל תועדה בעדשת המצלמה של הרוכבת. הרוכבת ביקשת מהאיש להמתין ולתת לה לעבור לפני שהוא חוצה את הכביש, אך הוא התעלם מבקשתה. היא בתגובה נופפה לעברו באצבע משולשת. הוא בתגובה דחף אותה לכביש הסואן. המשטרה מחפשת כעת אחריו.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה נוספת בטמפרטורות. מחר – התחממות קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully