וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ניסתה לרצוח במספריים את בתה המאושפזת בשל אנורקסיה

23.8.2015 / 18:05

האם החשודה נקראה לאשר את הטיפול של בתה שטרם מלאו לה 18, אלא שאז פרץ ויכוח בין השתיים שבמהלכו לכאורה ניסתה האם לדקור את הבת. האם, שהכחישה את המיוחס לה, תישלח לבדיקה פסיכיאטרית

בית החולים שיבא תל השומר, מאי 2015. ראובן קסטרו
אחרי האירוע, נמלטה האם מהמקום ונעצרה בביתה שבפתח תקווה. בית החולים שיבא שבתל השומר/ראובן קסטרו

תושבת פתח תקווה חשודה בניסיון רצח בתה בת ה-18, שמאושפזת בבית החולים שיבא שבתל השומר. על פי החשד, האם ניסתה לדקור את בתה באמצעות מספרים, תוך שהיא מאיימת להרוג אותה. המעשה בוצע לעיני חלק מהצוות הרפואי בבית החולים. לאחר שנעצרה, טענה האם כי היא לא התכוונה לפגוע או להרוג את בתה.

מהחקירה המנוהלת על ידי חוקרי משטרת מסובים של מרחב דן במשטרה עולה כי הבת, הסובלת מאנורקסיה, נזקקה לטיפול אגרסיבי מציל חיים על ידי הזנה באמצעות זונדה. עוד עולה מהחקירה, כי הבת סירבה לטיפול, וכי בשל היותה קטינה, שכן רק בעוד ימים ימלאו לה 18, הוזעקה האם כדי לאשר את הטיפול. על פי המשטרה, בתחילה עודדה האם את הבת לקבל את ההזנה, אולם לאחר זמן היא שינתה את עמדתה והורתה לילדה שלא לקבל את הטיפול ואף ניסתה להוציא אותה מבית החולים. בשלב מסוים אחזה האם על פי החשד במספריים וניסתה לדקור את הילדה. האם נמלטה מהמקום ונעצרה לאחר מכן על ידי שוטרי משטרת פתח תקווה בביתה.

הבוקר הובאה האם לבית המשפט השלום שבתל אביב והשופטת הורתה על הארכת מעצרה ביממה, שבמהלכה תישלח האם לבדיקה פסיכיאטרית.

עוד בוואלה! NEWS:
"הזמן הטוב ביותר לתקוף באיראן היה בין 2011 ל-2012"
"ועדת מחדל הגאווה התרשלה, שם הקצין שעקב אחרי שליסל היה ידוע"
צפו בקבלת הפנים הצוננת לחולדאי בצומת מעריב: "מתמוטטים פה"

השופטת ציינה בהחלטתה כי מדובר ב"מקרה טראגי". לדבריה, לא ניתן להתעלם מהעובדה שמדובר באירוע חמור כפי שעולה מעדותו של אחראי המשמרת שהיה עד למקרה. עוד היא הוסיפה כי מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר נגד האם לביצוע העבירות המיוחסות לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully