וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ושני פצועים קשה בתאונה בין רכב למשאית באזור ירושלים

משה שטיינמץ

23.8.2015 / 9:13

בתאונה בכביש 1, בסמוך למחלף לטרון לכיוון תל אביב, נפצע צעיר נוסף באורח בינוני. הפצועים הועברו להדסה עין כרם. מחקירה ראשונית עולה כי המשאית פגעה במכונית שהייתה בשול הדרך. "תאונה קשה מאוד"

צילום: דוברות מד"א, עריכה: גדי וינסטוק

צעיר בן 21 מרחובות נהרג ועוד שלושה צעירים נפצעו באורח קשה ובינוני בתאונת דרכים בין משאית לכלי רכב פרטי שאירעה הבוקר (ראשון) בכביש 1, בסמוך למחלף לטרון לכיוון תל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצועים טיפול רפואי והעבירו אותם בהמשך לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים - צעיר כבן 20 פונה כשהוא מורדם ומונשם וצעיר נוסף כבן 20 פונה עם פגיעות ראש וגפיים. בעקבות התאונה, נחסם לזמן קצר הכביש לכיוון מערב, ממחלף שער הגיא ללטרון, ולאחר מכן נפתח שוב לתנועה.

"מדובר בתאונה קשה מאוד", אמר פרמדיק מד"א אופיר שיש, שטיפל בנפגעים. "כשהגענו ראינו רכב מעוך בצורה קשה בחלקו האחורי. במושב האחורי נלכד גבר כבן 30, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה, ללא דופק וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה ביותר. לאחר שחולץ, נאלצנו לקבוע את מותו במקום. אנשים שהיו עדים לתאונה חילצו שלושה פצועים שאותם מצאנו שוכבים מחוץ לרכב. שניים מהם היו מחוסרי הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה ופצוע נוסף היה בהכרה מלאה וסבל גם הוא מפגיעה רב מערכתית. לאחר שייצבנו את מצבם בשטח פינינו אותם בדחיפות לבית חולים"

מחקירה ראשונית של נסיבות התאונה עולה כי מדובר בכלי רכב פרטי אשר עמד בשול הדרך, בכביש 1 לכיוון תל אביב לפני מחלף לטרון. משאית שהגיעה מירושלים פגעה בכלי הרכב וכתוצאה מכך נהרג אדם אחד ושניים נפצעו, כולם יושבי הרכב.

עוד בוואלה! NEWS
העדות הבעייתית של ניצב אדרי שגרמה לוועדת שליסל לבצע השלמות
פינוי הריסות גשר מעריב: "במשרדו של דרעי ידעו על המשך העבודות בשבת"
צעיר נכה נשכח ברכב הסעות בירושלים במשך כל הלילה; מצבו קל

תאונת דרכים בכביש 1, אוגוסט 2015. כבאות והצלה בית שמש, מערכת וואלה! NEWS
"ראינו רכב מעוך בצורה קשה בחלקו האחור". זירת התאונה, היום/מערכת וואלה! NEWS, כבאות והצלה בית שמש

מנתוני עמותת אור ירוק עולה כי משאיות מהוות 3% ממצבת כלי הרכב בישראל, אך מעורבים בכ-30% מהתאונות הרשות והקטלניות- פי עשרה. בכל שנה נהרגים בממוצע כמאה בני אדם בתאונות דרכים עם מעורבות של משאיות.

שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק אמר כי "המעורבות הגבוהה של משאיות וכלי רכב כבדים בתאונות דרכים מחייבת את משרד התחבורה להתייחס באופן מיוחד לאוכלוסיה הזו". לדבריו, ,"המשרד כבר הצהיר בעבר שיקדם התקנת טכוגרך דיגיטאלי בכל המשאיות כדי שניתן יהיה לצמצם את שעות העבודה הרבות של הנהגים וגם לצמצם את מהירויות הנסיעה הגבוהות, אך גורר רגליים וטרם עשה זאת. חייבים להגביר את האכיפה ובדיקות התקינות לכלי הרכב הכבדים, כדי להרתיע נהגים מלנהוג במהירות מופרזת, ולהסיע משקלים רבים מעל המותר בחוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
משאית שהתהפכה בכביש 4, בסמוך למחלף אשדוד, אוגוסט 2015. מד"א
שני פצועים בינוני בהתהפכות משאית בכביש 4, היום/מד"א

בשעות הצהריים התהפכה משאית בכביש 4 ליד מחלף אשדוד לכיוון יבנה. שני בני אדם נפצעו באורח בינוני, בהם גבר כבן 60 עם פגיעות חזה וראש וגבר בן 57 עם חבלות בגפיים ובבטן. השניים נלכדו בהריסות המשאית, חולצו ופונו על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים קפלן שברחובות. ככל הנראה, המשאית התהפכה ופגעה בכלי רכב פרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully