וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה הרוגים בהתרסקות מטוס קרב במפגן אווירי בבריטניה

הטייס, שהשתתף במפגן אווירי של חיל האוויר המלכותי, ניסה לבצע "תמרון לולאה" לפני שצלל לכביש ראשי ופגע בכמה מכוניות. לא ברור אם הטייס הוא אחד מההרוגים. "היה כדור של להבות ואז עלה עשן שחור". צפו בתיעוד ההתרסקות

יוטיוב

שבעה בני אדם נהרגו היום (שבת) לאחר שמטוס קרב שהשתתף במטס של חיל האוויר הבריטי בעיר שורהאם שבדרום-מזרח המדינה, התרסק היישר על כביש ראשי. לא ברור אם הטייס הוא אחד מההרוגים.

לפי עדויות, הטייס ניסה לבצע "תמרון לולאה" לפני שצלל לכביש ופגע בקרקע. מיד לאחר מכן הוא חולץ מכלי הטייס הבוער ונלקח לבית החולים. לפי דיווח נוסף ולא מאומת, נפגעו בתקרית גם שני רוכבי אופניים. מדובר במטוס קרב מסוג "הוקר הנטר" שהשתתף במלחמת העולם השנייה.

עוד בוואלה! NEWS:
מוחמד עלאן: "אם אעצר מנהלית מחדש - אשוב לשבות רעב"
המשבר בבלקן מחריף: אלפי מהגרים פרצו את הגבול וחדרו למקדוניה
למרות ההבטחות: פינוי הריסות גשר מעריב נמשכו גם בשבת

פצועים בהתרסקות מטוס במפגן אווירי בבריטניה. טוויטר, אתר רשמי
תאונה טראגית. אתר ההתרסקות, היום/אתר רשמי, טוויטר

ברגע ההתרסקות חזו כ-20 אלף בני אדם שהשתתפו באירוע השנתי של הסלון האווירי של איגוד חיל האוויר המלכותי. מיד לאחר ההתרסקות השתררה במקום שתיקה מוחלטת - נבעה מההלם שגרר האירוע הבלתי צפוי.

"זה עלה למעלה בכדור של להבות", סיפרה אחת העדות לאירוע. "כל מה שאנחנו יכולים לעשות עכשיו זה להתפלל שהטייס יצא מזה בשלום". ג'ייסון דוואריקה, עד נוסף, סיפר שהטייס בדיוק החל להנמיך גובה, "אבל הוא פשוט לא יצא מהעצים, והתרסק לתוך שיח".

"חשבנו לעצמנו 'אלוהים, המטוס הזה יורד ממש נמוך", אמרה לורה ריימונד שצפתה באירוע. "היה כדור של להבות, אפילו לא שמענו את קול ההתרסקות ואז עלה עשן שחור. תאונה טראגית".

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
מטוס קרב התרסק על כביש בבריטניה במפגן אווירי, 22 באוגוסט 2015. צילום מסך
"כדור של להבות"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully