וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המתיחות בצפון: ארה"ב מזהירה את אזרחיה מביקור בצפון

שגרירות ארצות הברית בישראל פרסמה אזהרת מסע לאזרחיה המבקרים בארץ. "בעקבות ירי הרקטות מסוריה והפעילות בגבול, אנחנו מייעצים לשקול בזהירות ביקור בגליל העליון ואף להימנע מכך", נמסר

צילום: מאיר וקנין, עריכה: טל רזניק

שגרירות ארצות הברית בישראל הזהירה היום (שבת) את אזרחיה מהמצב הביטחוני בישראל והודיעה לאזרחיה לשקול בזהירות ביקור בגליל העליון ואף להימנע מלנסוע לאזור. זאת, בעקבות ירי הרקטות מסוריה לעבר ישראל והפעילות בגבול הצפוני בימים האחרונים.

בהודעה שפרסמה השגרירות היום הסבירה מחלקת המדינה האמריקנית כי האזהרה תקפה עד שתושב היציבות לאזור. "השגרירות ממשיכה לעקוב מקרוב אחר המצב הביטחוני ומייעצת לאזרחים האמריקנים במדינה לבדוק באתר פיקוד העורף הישראלי להנחיות חירום נוספות. האירועים האחרונים מדגישים את החשיבות שבערנות כללית", נמסר. השגרירות גם ממליצה לאזרחיה לעקוב אחר כלי התקשורת בישראל וכוחות החירום במדינה.

אתמול בבוקר חיסל צה"ל את ארבעת חברי החוליה שירתה ביום חמישי האחרון את ארבע הרקטות שהתפוצצו ברמת הגולן ובאצבע הגליל. החיסול בוצע על ידי מטוסי קרב של חיל האוויר בכפר אל-קום שנמצא במרחק עשרה קילומטרים מהגבול עם ישראל. המטוסים תקפו רכב ובו נסעו הארבעה. הטלוויזיה הסורית דיווחה כי בתקיפה נהרגו חמישה פעילים ולא ארבעה. קצין בכיר בצה"ל אמר כי מדובר ב"חוליית ג'יהאד איסלאמי, מוכוונת על ידי איראן".

לקריאה נוספת:
באן קי מון גינה ההסלמה בגבול סוריה: "קורא לאיפוק שני הצדדים"
צה"ל חיסל את ארבעת חברי החוליה שירתה את הרקטות מסוריה
4 רקטות שנורו מסוריה התפוצצו בצפון; נבדק אם מדובר בירי מכוון

נפילת רקטות בצפון, אוגוסט 2015. מאיר וקנין, מערכת וואלה! NEWS
הרקטות שהתפוצצו בשטח ישראל ביום חמישי/מערכת וואלה! NEWS, מאיר וקנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully