וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת גבר נמשתה מאגם בפארק בתל אביב; פעוט טבע בבריכה בקריית אתא

גבר בן 36 טבע באגם, ככל הנראה לאחר שנכנס לדוג כשהיה בגילופין. מסתמן כי הרקע אינו פלילי. במקרה אחר, בן שלוש נפגע בינוני לאחר שטבע בבריכה בבית בקריית אתא ונמשה על ידי אחד מהוריו

גופת גבר נמשתה מפארק באגם דרום בתל אביב, אוגוסט 2015. ניב אהרונסון
האגם שממנו נמשה הגבר בפארק דרום שבתל אביב/ניב אהרונסון

גופתו של גבר כבן 36 נמשתה היום (שבת) מאגם בפארק דרום שבתל אביב כשסימני אלימות התגלו על פלג גופו העליון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום קבעו את מותו. המשטרה חפתחה בחקירת נסיבות המקרה וגופתו תועבר למכון לרפואה משפטית.

מהחקירה של תחנת שכונות של מרחב יפתח במשטרה עולה כי שלושה גברים הגיעו אתמול בשעות הערב לפארק דרום כדי לדוג דגים באגם שעומקו כמטר וחצי לערך. עוד עולה כי השלושה שתו לשוכרה ובשלב מסוים אחד מהם פשט את בגדיו ונכנס למימי האגם כשבידו רשת דייגים. שני חבריו, שהיו בגילופין, נרדמו על הדשא והתעוררו רק לאחר כמה שעות. הם סברו שחברם הלך לביתו ולכן ארזו את בגדיו ואת הציוד שלהם ועזבו את הפארק.

בשעות הבוקר הבחינה חברתו של אחד מהם כי הוא לא שב לביתו ומיהרה להגיע לבית אחד החברים. אז הם הבינו כי החבר לא יצא מהמים ומיהרו לפארק דרום לנסות לאתר אותו. אלא שאז התברר להם כי הוא טבע במהלך הלילה, ככל הנראה בשל היותו בגילופין בעת שהיה בתוך המים. לדברי גורמים במשטרת תל אביב לא מסתמן חשד לפלילים.

עוד בוואלה!NEWS:
חמישה פצועים, בהם אחד קשה, בקטטה בין נערים בקריית חיים
טכנולוגיה לאיתור מנהרות ותוספת מימון: הפיצוי של אובמה לישראל
טרור בצרפת: 3 נפצעו מירי של חמוש המזוהה עם דאעש

גופת גבר נמשתה מפארק באגם דרום בתל אביב, אוגוסט 2015. ניב אהרונסון
תל אביב, היום/ניב אהרונסון

במקרה אחר, פעוט בן שלוש טבע בבריכה בבית בקריית אתא ונפגע באורח בינוני. הפעוט נמשה על ידי אחד מהוריו שהבחינו בו טובע. הוא פונה על ידי אנשי מגן דוד אדום לבית החולים רמב"ם שבחיפה כשהוא מקבל סיוע נשימתי.

פרמדיק מגן דוד אדום רז דיאמנד, שהוזעק למקום, סיפר כי בהגיעו הפעוט היה במצב קריטי. לאחר סיוע נשימתי הפעוט שב להכרה מלאה ומצבו התייצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully