וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נהג תחת השפעת סמים ואלכוהול - והרג את חברו

יהושע בריינר, כתב לענייני משפט, וואלה! NEWS

21.8.2015 / 10:40

אוראל מנו, בן 22 ממבשרת ציון, נאשם כי בסוף השבוע שעבר נהג ברכבו לאחר שהשתכר ועישן במהלך בילוי עם חברים. בשלב מסוים, הוא איבד שליטה על ההגה והתהפך עם הרכב. חברו תומר יצחק, שישב במכונית, נהרג

הרוג ופצוע קל בתאונת דרכים ליד צומת ויתקין, 7 במאי 2015. מד"א
הרוג ופצוע קל בתאונת דרכים ליד צומת ויתקין, 7 במאי 2015/מד"א

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (שישי) כתב אישום נגד אוראל מנו, צעיר בן 22 ממבשרת ציון, שנאשם כי הרג את חברו, תומר יצחק, לאחר שנהג ברכב כשהוא שיכור ומסומם. על פי כתב האישום החמור שהוגש היום לבית המשפט המחוזי בירושלים, ביום שבת יצאו מנו, יצחק וחברים נוספים לסיבוב פאבים בעיר. במהלך הבילוי, שתו הצעירים כמויות גדולות של וודקה בפאב "ברלין" ומנו עצמו אף עישן קנאביס. בסמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר, נהג מנו ברכבו בחזרה לכיוון מבשרת ציון כשהוא בגילופין ותחת השפעת סמים.

מכתב האישום עולה, כי תוך שהוא נוסע בסמוך לגן סאקר במהירות גבוהה מהמותר ב-50 קמ"ש, איבד מנו שליטה על הרכב, התהפך ועבר למסלול הנגדי עד שנעצר בסלע גדול שעמד בצד הדרך. כתוצאה מהתאונה, נפצע תומר אנושות ומאוחר יותר מת מפצעיו.

עוד בוואלה! NEWS:
"התגובה לרקטות הייתה לא פרופורציונלית, מניחים שהמסר ייקלט"
ההשכמה, העיכוב, הפיצוץ הקצר: הרס גשר מעריב אכזב את הקהל
המחווה המרגשת שהחזירה את ניצולת השואה אל אהבת נעוריה

לאחר התאונה, הגיעו למקום כוחות משטרה שפנו למנו והחלו לתחקר אותו. מנו, על פי כתב האישום, טען שהגיע למקום במונית ושכלל אינו מעורב בתאונה. בדיקת אלכוהול שנערכה לו במקום, גילתה כי בדמו ריכוז גבוה במיוחד של אלכוהול וכן עדות לשימוש בקנאביס.

הפרקליטות מייחסת למנו עבירות של הריגה, נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה בשכרות ונהיגה ללא פוליסת ביטוח. שניים מהסנועים ברכב שנפצעו אף הם ייאלצו להעיד נגד מנו, שנאשם כאמור גם בהריגת חברם המשותף. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

למנו עבר פלילי עשיר יחסית לגילו. בין היתר, הורשע בעבר בעבירה של סירוב לבדיקת סמים בעת שירותו הצבאי וכן בעבירת איומים. כמו כן, תלוי ועומד נגדו כתב אישום אחר בגין נהיגה בשכרות.

אחת מנוסעות הרכב הכחישה בתוקף כי הצעירה בילתה ושתתה עם החבורה המדוברת, וטוענים כי בסך הכול ביקשה מהם טרמפ בחזרה לביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully