וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים ייחקרו בחשד לגרימת מותו ברשלנות של עובד שנפל לבור

20.8.2015 / 19:16

עובד קבלן כבן 40 הגיע היום להתקין צנרת מים וחשמל במטה אגף התנועה הארצית של המשטרה בבית דגן. מחקירה ראשונית עלה כי דפנות הבור שחפר קרסו והוא נקבר תחת ערימות החול. עתה ייבדק אם ננקטו כל צעדי הבטיחות

עובד נקבר למוות תחת ערמות חול בבית דגן, אוגוסט 2015. כיבוי אש ראשון לציון, מערכת וואלה! NEWS
שוטרים ופועלים נוספים נחלצו מיד לעזרתו של הפועל ובמשך דקות פעלו לחילוצו מהבור/מערכת וואלה! NEWS, כיבוי אש ראשון לציון

עובד קבלן כבן 40 שנשכר לעבוד על ידי המשטרה במטה אגף התנועה הארצית בבית דגן נהרג היום (חמישי) לאחר שנפל לבור ונקבר תחת ערמת חול במהלך עבודתו. משטרת ראשון לציון תפתח בחקירה פלילית יחד עם חוקרי משרד הכלכלה בעקבות תאונת העבודה. במסגרת החקירה, ייחקרו ככל הנראה עובדי המשטרה שהעסיקו את העובד בחשד לגרימת מוות ברשלנות.

ממרחב השפלה של המשטרה נמסר כי את העבודות במקום הזמינו אנשי אגף התנועה של המשטרה בפיקודו של ניצב ירון בארי. מדובר בעבודות תשתית שבהם נדרשו להניח, לטענת המשטרה, צנרת מים וחשמל במטה. מהחקירה הראשונית עלה, כי העובד עסק בעבודת חפירה בסמוך למבנה המרכזי במטה, שם חפר באופן ידני תעלה. מסיבה שטרם ברורה, דפנות הבור קרסו והפועל נקבר תחת ערמות חול. שוטרים ופועלים נוספים נחלצו מיד לעזרתו של הפועל ובמשך דקות פעלו לחילוצו מהבור. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק לשטח ניסה לבצע בו פעולות החייאה, אך לבסוף הם נאלצו לקבוע את מותו של העובד.

חוקרי המשטרה ידרשו לבדוק עתה כמה סוגיות, ובהן אם החפירה בוצעה על פי התוכניות , אם התקיים פיקוח ואם ננקטו כל צעדי הבטיחות, שבהם הנחת לוחות תוחמים בדפנות הבור כדי למנוע גלישה של החול. לפי שעה לא ברור אם חוקרי משטרת ראשון לציון בפיקודו של ניצב-משנה איציק מנשה יידרשו לחקור או לגבות עדויות מחבריהם, קצינים ושוטרים באגף התנועה, שהזמינו את ביצוע העבודה בשטח.

עוד בוואלה! NEWS:
4 רקטות התפוצצו באצבע הגליל וברמת הגולן; לא דווח על נפגעים
צפו: מתנחל שלח את בנו לשכב בין גלגלי רכב "שוברים שתיקה"
המתג שיפוצץ את הגשר: "כמו בסרטים מצוירים. זה הקמע שלנו"

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully