וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עצוב: מתה חולת הסרטן בת ה-13 שסחפה עשרות אלפים ברשת

זיו לב-רן, שתיעדה את התמודדותה עם המחלה הקשה בחודשים האחרונים, הלכה הבוקר לעולמה במיטת החולים שלה. אביה סיפר לעוקבים הרבים על מותה של מי שהייתה סמל לאופטימיות ולתקווה: "החזירה נשמתה לבורא לאחר מאבק ממושך והרואי"

זיו לב-רן, בת 13 בלבד, הלכה לעולמה הבוקר (חמישי) כאשר נכנעה למחלת הסרטן, לאחר חודשים רבים שבהם תיעדה את ההתמודדות שלה בתמונות ובסטטוסים ברשתות החברתיות, ונכנסה ללבם של עשרות אלפי בני אדם. אביה, מאיר לב-רן, פרסם את דבר פטירתה בפייסבוק, על מנת לעדכן את העוקבים הרבים. "בצער רב וביגון לאין שיעור, אנו מודיעים על פטירתה של ביתנו היקרה זיו אי"ה בת טליה ומאיר לב רן, שהחזירה נשמתה לבורא עולם בגבורה לאחר מאבק ממושך והרואי במחלה הקשה", כתב מאיר. "מתוקה שלנו, החזקת מעמד יום אחד אחרי יום הנישואים ה-22 של אמא ואבא".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ארבע רקטות התפוצצו בצפון; נבדק אם מדובר בירי מכוון
צפו: מתנחל שלח את בנו לשכב בין גלגלי רכב "שוברים שתיקה"
המתג שיפוצץ את הגשר: "כמו בסרטים מצוירים. זה הקמע שלנו"

פחות מיממה לפני כן, עוד קיוו בני המשפחה שזיו הקטנה תעבור את הלילה בשלום. בפוסט מרגש שפרסם מאיר באותן שעות קשות, הוא כתב: "זיוי יקרה שלי, מלאך האל על פני האדמה, אהבת חיי, נשמתי, אושר צרוף, ים של נתינה וטוב, ילדה של אהבה. עומד לצדך עם אמא טליה עם האחים שלך, ועם כל המשפחה העוטפת אותנו באהבה, ועם חברים ומתנדבים וצוות רפואי נפלאים. מצויים אנו ברגעים קורעי לב, ואני לא יודע את נפשי. משווע לנס ומהפכה של שמחה ביד אחת, וביד השנייה מבין את המשמעויות ואת הצורך לתת לך מלאכית שלי, את חופש ההחלטה לנשמתך לפרוש כנפי מלאך ולעוף למקום שכולו טוב. אוהבים אותך ללא שיעור עד אין קץ לעולם ועד".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

לפני כשנה, זמן קצר לאחר שחגגה את בת המצווה, החלה זיו לחוש לא בטוב ולצלוע. לאחר שנבדקה, הרופאים אבחנו בגופה של זיו זן אלים של לוקמיה, שדרדר את מצבה הבריאותי באופן מהיר ומאז ועד מותה, אושפזה במחלקה האונקולוגית בבית חולים שניידר לילדים שבפתח תקווה. על מנת להקל על צערה ועל צער משפחתה, החלה זיו לתעד באינסטגרם ובפייסבוק את הקשיים והרגעים המעודדים במסע שעברה במלחמתה במחלה הקשה, וסחפה אחריה יותר מ-20 אלף עוקבים. זיו הקפידה לשדר מסרים אופטימיים לעוקביה, ולקוות כי תחזור לשיר ולרקוד כפי שאהבה לעשות לפני שחלתה. כאשר נשאלה מדוע היא פתחה את יומן המסע הזה דווקא ברשתות החברתיות, היא אמרה לא פעם כי האהבה והתמיכה שהיא מקבלת מהעוקבים שלה, מחזקות אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • סרטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully