וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: צפו בכתב שגילה את משמעות המילה אירוניה

19.8.2015 / 16:24

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

רוסיה ואיראן הגיעו להסכם על אספקת מערכת ההגנה האווירית S-300 - כך אמר היום סגן שר החוץ הרוסי מיכאיל בוגדנוב. לדבריו, נותרו רק פרטים טכניים שהצדדים צריכים לסכם.

פרקליטיו של העציר המנהלי שובת הרעב מוחמד עלאן, אמרו היום לפני הדיון בבג"ץ, כי הם דורשים את שחרורו המידי. המדינה טענה מנגד כי אם לעלאן נגרם נזק מוחי בלתי הפיך - הוא ישוחרר מיד. ח"כ אחמד טיבי שהגיע היום גם הוא לבית המשפט אמר כי רופא מבית החולים אמר לשופטים שמצבו של עלאן לא טוב.

יו"ר האופוזיציה הרצוג הדף היום את הביקורת עליו לאחר פגישתו עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן וטען כי ממשלתו של בנימין נתניהו מנהלת מגעים עם חמאס. "כדי להגיע להסדר אזורי צריך להוביל אותו יחד עם אבו מאזן, ולא לתת פרס לחמאס", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

כתב רשת BBC מארק קרוורדין, שט לנקודה ידועה בלב האוקיינוס על מנת לצפות בלוויתנים. אבל בדיוק באמצע נאום חוצב להבות שנתן לצופים על כך שכמעט אי אפשר לראות לוויתנים, אפילו בנקודה הזו, ועל כמה שזה מתסכל, הוא למד אירוניה מהי.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה נאה, אך עדיין חם מהממוצע לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully