וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירים מצרפת חשודים שתקפו נהג מונית: "בעטו בראשי כמו כדורגל"

19.8.2015 / 15:28

לדברי הנהג, שני צעירים בני 19 ו-18 התנפלו עליו ללא סיבה בכניסה לחניון ביתו בתל אביב, שברו את אפו וגרמו לחתך בראשו ופנס בעינו: "הרגשתי המום ומושפל, לאיפה הגענו?". מעצרם הוארך ביומיים

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
מעצרם של שני החשודים הוארך/ShutterStock

שני תיירים מצרפת, בני 18 ו-19, נעצרו השבוע בחשד כי תקפו נהג מונית בתל אביב לעיני ילדו ומעצרם הוארך היום (רביעי) ביומיים. "נהגתי במונית ברחוב ויתקין, שבו אני גר. נסעתי לאט וחלפנו על פני שני נערים. עמדתי להיכנס לחנייה של הבית ופתאום אני רואה אותם רצים לעברי. הם דפקו על החלון ויצאתי לראות מה קורה. אחד מהם דפק לי אגרוף לפנים והם התחילו לבעוט לי בראש כמו משוגעים. שכבתי על הרצפה והם בעטו בי בראש כאילו הייתי כדורגל", תיאר הנהג, בן 55, שהותקף לעיני ילדו בן ה-12.

לדבריו, הוא הותקף ללא סיבה ונחבל קשות. "הרגשתי מושפל. אמרתי לעצמי, 'קיבינימט, זה מה שעושים לבן אדם בכניסה לביתו ברחוב במרכז תל אביב?'. אני ליד הבית שלי, לעיני הילד, וכך מתקיפים אותי. לאיפה הגענו? נגרם לי חתך עמוק בראש והרופאים נאלצו לתפור אותו. נגרם לי שבר באף ופנס בעין וחבלות נוספות בפנים. הם בעטו וחבטו רק בראש. בהתחלה הייתי המום אבל בשלב מסוים הצלחתי לאחוז באחד מהם. תפסתי את התיק שלו שהיה על הצוואר ויחד עם שכנים ואזרחים אחזנו בו עד שהגיעו השוטרים", אמר.

לאחר שחרורו היום מבית החולים הוא הגיע בפעם השנייה למסור עדות במשטרה. "אני מאמין שייקחו עוד כמה ימים עד שיורידו את התפרים ואז נתחיל בהליך ההחלמה. ננסה לחזור לשגרה עד כמה שיהיה אפשר", הוסיף הנהג.

לקריאה נוספת:
עדות מיוחדת: כך פועל תא להב"ה בתוך בתי הספר בבירה
הרצוג לוואלה! NEWS: "נתניהו במגעים עם חמאס במקום עם אבו מאזן"
בג"ץ דן בעתירה לשחרור עלאן: "לא בטוח שהוא יכול לחיות עוד יומיים"

המשטרה: "מעשה בריונות קשה במיוחד"

מחומר החקירה של משטרת מרחב ירקון עולה כי התיירים התנפלו על הנהג ביום ראשון בערב באזור ביתו. חייל שעבר במקום נחלץ לעזרתו של הנהג וניסה לגנון עליו, ובמקביל הזעיק את המשטרה.

על פי החשודים, נהג המונית כמעט דרס אחד מהם בעת ששבו מבילוי בחוף הים. לדברי התייר, הוא חבט במונית כתגובה לכך. לטענת המשטרה השניים הודו בחקירתם כי תקפו את נהג המונית. "מדובר במעשה בריונות קשה במיוחד, הנהג לא היה קרוב לדרוס את הצעירים", אמר גורם במשטרת תל אביב.

החוקר רב-סמל מתקדם יוני הירשהורן ביקש להאריך את מעצרם של שני החשודים – בריאן דוד שאואט בן ה-19 וסמואל בסמוט בן ה-18. שופט בית משפט השלום בתל אביב ירון גת נעתר לבקשה. "מדובר בבריונות קשה ביותר מצד שני החשודים כלפי נהג המונית. אנחנו מתכוונים כבר בתקופת מעצרם להגיש נגד השניים כתבי אישום ולבקש את מעצרם עד תום ההליכים בשל המסוכנות הנשקפת מהם", נמסר. בין היתר קבע השופט גת בהחלטתו כי "בוצעו פעולות חקירה אשר חיזקו את החשד הסביר".

  • עוד באותו נושא:
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully