וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בתו של איש עסקים נרצחה לאחר שלא שולם כופר עבור שחרורה

19.8.2015 / 0:16

גופתה של אנלי-מרי, בת 17 שנעלמה מביתה במזרח המדינה בסוף השבוע, אותרה בחווה נטושה ליד דרזדן. אביה נדרש להעביר כופר של 1.2 מיליון אירו. "כל התקוות והתפילות שלנו התבדו"

נערה בת 17 ובתו של איש עסקים עשיר בגרמניה נרצחה לאחר שחוטפיה לא קיבלו את הכופר שדרשו עבורה – כך מסרה אתמול (שלישי) משטרת גרמניה. בתום ארבעה ימי חיפוש אינטנסיביים בעקבות הנערה, שזוהתה בשם אנלי-מרי ר', באה לתומה הפרשה שהעסיקה את המדינה כולה. המשטרה אמרה כי היא מצאה את גופתה של הנערה בחווה נטושה ליד דרזדן, שבמזרח המדינה.

"כל התקוות והתפילות שלנו התבדו", אמר מפקד המשטרה האזורית דיטר קרול במסיבת עיתונאים ששודרה בכלי התקשורת הממלכתיים. הוא הוסיף כי שני חשודים נעצרו בחשד לרצח אנלי-מרי.

הנערה נראתה לאחרונה ביום חמישי האחרון, כשיצאה לטיול עם כלב המשפחה בסמוך לבית המשפחה שמתגוררת באזור כפרי. אביה קיבל שיחת טלפון, שבה נדרש לשלם 1.2 מיליון אירו תמורת שחרורה. במהלך השיחה, סיפרה המשטרה, נשמעו ברקע צרחותיה של אנלי-מרי. לאחר שאביה יצא לחפש אחריה, הוא מצא את כלב המשפחה בחיים, כשהוא קשור לאופניה של בתו. לדברי המשטרה, יותר מ-50 אנשים העבירו מידע חיוני שסייע למעצרם של שני חשודים, בני 39 ו-61.

עוד ידיעות מהעולם
מספר המהגרים בגרמניה ממשיך לעלות - ועמו פשעי השנאה נגד זרים
לקראת ההצבעה: סנאטור דמוקרטי בכיר הודיע שיתנגד להסכם הגרעין

(עדכון ראשון: 22:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully