וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: "חיילים" מארגון פשיעה מוכר תוקפים שוטרים ברחובות

19.8.2015 / 0:10

במשטרה חושדים כי משפחת לביא, משפחת הפשע החזקה בעיר, הקימה מחסומי דרכים לבדיקת העוברים ושבים בסמוך למתחם מגוריה. כוח משטרה שהגיע למקום הותקף על ידי חיילי הארגון ואחד השוטרים שבר אחת משיניו. ארבעה חשודים נעצרו. צפו בעימותים

צלמים זמניים מורשים

לאחרונה התלוננו תושבי רחובות במשטרה כי הם מתבקשים לתת דין וחשבון בעת שהם חולפים במחסומים המוצבים ברחוב הסייפן בעיר. על פי החשד, על הצבת המחסומים אחראים חיילים המשתייכים לארגון הפשע של משפחת לביא, משפחת הפשע החזקה ברחובות. אלה נהגו לעצור ולתשאל נהגים והולכי רגל שחלפו ברחוב.

עוד בוואלה! NEWS:
עיצומים משרד החוץ: אין מי שיוציא דרכון דיפלומטי לדני דנון
חודש לאחר מציאת הגופה: ההורים חשודים במעורבות ברצח בתם
מחכים רק למשטרה: "ניתנו כל האישורים להריסת גשר מעריב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חייל" הארגון שנפצע בראשו במהלך העימותים עם המשטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשטרה החליטו לבדוק מקרוב את המידע שהצטבר, ושלחו שוטר סמוי רכוב על אופנוע לרחוב הסמוך למתחם המשפחה. לטענת המשטרה, אותו שוטר נרגם באבן שהושלכה לעברו ממתחם המשפחה. בעקבות זאת הוזעקו למקום כוחות גדולים של משטרת רחובות, משטרת מרחב השפלה ויס"מ שהותקפו, לטענת המשטרה, על ידי חיילים של המשפחה. אחד השוטרים אף ננגח בראשו, שבר את אחת משיניו ונזקק לטיפול רפואי.


המשטרה עצרה ארבעה חשודים בתקרית. "הפעילות בוצעה לאחר שהתעורר חשד כי במקום מתנהלת בדיקה של כלי רכב עוברים ושבים במטרה לבחון מי הם ובכך הפריעו למשתמשים בדרך", אמר גורם במשטרת מרחב השפלה. החשודים נלקחו לתחנת רחובות להמשך חקירה והיום בצהריים הוארך מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

(עדכון ראשון: 23:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully