וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצומים במשרד החוץ: אין מי שיוציא דרכון דיפלומטי לדני דנון

18.8.2015 / 20:00

ועד עובדי המשרד משבש את הטיפול במינויים הדיפלומטיים האחרונים במחאה על הקיצוץ בתקציבי ובפעילויות המשרד. בין הנפגעים, פרט לדנון שמונה לשגריר באו"ם, גם דני דיין, שיהיה השגריר בברזיל

ח"כ דני דנון בכינוס הליכוד. ניב אהרונסון
לא יקבל סיוע. דני דנון/ניב אהרונסון

ועד עובדי משרד החוץ הודיע היום (שלישי) כי עובדי המשרד ישבשו את הטיפול במינויים הפוליטיים האחרונים שביצע ראש הממשלה בנימין נתניהו בנציגויות ישראל בחו"ל במחאה על הקיצוץ בתקציבי ובפעילויות המשרד. כתוצאה מההחלטה, עובדי המשרד לא יטפלו בהליכים הביורוקרטיים הנדרשים למינוי שגרירים חדשים שמונו על ידי נתניהו, כולל הוצאת דרכונים דיפלומטיים עבורם.

לפיכך, גורמים שמונו לאחרונה לתפקידי שגרירים, כגון השר דני דנון שמונה לשגריר באו"ם או דני דיין שמונה לשגריר בברזיל, לא יקבלו כל סיוע מהמשרד לקראת כניסתם לתפקיד.

עוד בנושא:
השר דני דנון מונה לתפקיד שגריר ישראל באו"ם
ליברמן: "נתניהו מבצע פוגרום במשרד החוץ"
חוטובלי לשגרירים אירופיים: הפסיקו תמיכה בארגונים אנטי-ישראליים

דני דיין. נועם מושקוביץ
"לא נוכל לעבור לסדר היום על המהלכים הללו". דני דיין/נועם מושקוביץ

במברק שהעביר ועד עובדי משרד החוץ לעובדי המשרד נכתב כי "לפני כמה ימים אישרה ההסתדרות את בקשתנו לסכסוך עבודה על רקע המשך והחרפת הפגיעה בעובדים, בזכויותיהם ובמעמדם. לא נוכל לעבור לסדר היום על המהלכים הללו". בהמשך המברק נכתב כי "כזכור, התפרסמו בכלי התקשורת ידיעות על שלושה מינויים פוליטיים: דני דיין לברזיליה, דני דנון לאו"ם ופיאמה נירנשטיין לרומא. אנו שבים ומנחים את העובדים לא לסייע בשום דרך להליך המינוי, לא להנפיק דרכונים, לא להעביר כתבי אסמכה, לא לבצע רישום לבתי ספר, לא להעביר סקירות רקע ודו"חות סיום, לא לטפל במטען, לא לקיים עימם פגישות עבודה וכל סיוע מדיני או מינהלי אחר".

לפניות לכתב אמיר תיבון: amir.tibon@walla.co

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully