וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבייש את המדים": אשת סודו של הניצב קוראת לפיטורו

19.8.2015 / 14:50

אושרה אסף, יו"ר ארגון זכויות השוטרים, טענה כי הופללה בידי ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב ירון בארי, ונחקרה בחשד לשוחד. אחרי שהתיק נסגר מחוסר אשמה היא שלחה לו מכתב שהגיע לידי וואלה! NEWS: "איך חשבת שהייתה לי כוונה פלילית?"

אושרה אסף באולפן בנושא אלימות משטרתית. מערכת וואלה!
אסף/מערכת וואלה!

"אתה מבייש את המדים שאתה לובש", כך כתבה יו"ר עמותת זכויות השוטרים אושרה אסף לראש אגף התנועה במשטרה ניצב ירון בארי. הרקע לדברים החריפים: טענתה שהוא ניסה להפליל אותה במסגרה פרשת תרומות לעמותה שניהלה אשתו. אחרי שהתיק נגדה במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) נסגר מחוסר אשמה היא שלחה לו את המכתב הזועם וגם קראה לו להתפטר.

אסף נחקרה באזהרה יחד עם אישתו של ניצב בארי, והיא נחשדה במתן שוחד ובתיווך לשוחד בכך שתרמה והתרימה עבור עמותה שבראשה עמדה אשתו של בארי, אשר ארגנה בר מצווה לילדי פנימייה בצפון. בפרשה נחקר גם ניצב בארי עצמו, שאמור לעמוד לדין משמעתי בעניין.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
מחכים רק למשטרה: "ניתנו כל האישורים להריסת גשר מעריב"
חודש לאחר מציאת הגופה: ההורים חשודים במעורבות ברצח בתם
חשד: בן 21 גרר צעירה הלוקה בנפשה לדירה בירושלים - ואנס אותה

המכתב שכתבה אסף לניצב בארי הגיע לידי וואלה! NEWS והוא מתפרסם כאן במלואו: "אני רוצה לשתף אותך שמח"ש סגר את התיק נגדי בעילת חוסר אשמה. שלושה חודשים אני חושבת מה עשיתי רע כאשר תרמתי לילדים נזקקים, בדיוק כפי שכל אחד אחר היה עושה, ושעשו בסביבתך הקרובה.

אני הייתי חברה טובה שלך, איך עלה בדעתך שהייתה לי לכאורה כוונה פלילית? לצערי הגעתי למסקנה יחידה שפחדנות זה דבר רע, ושהיא מביאה את האדם למקומות אפלים - כך שבשעת אמת לא תתייצב לצד חבריך.

אתה אדם שחשבתי שיש בו מעט ערכים, רעות ואחווה אך התגלה שהערכים עליהם אני חונכתי שונים שנות אור. האם על פי אמות המידה והערכים שלי תוכל להמשיך לשרת במשטרת ישראל? התשובה היא לא. אתה לא ראוי ללבוש את המדים הכחולים. שוטר אחר שהיה נוהג כמוך היה מפוטר לאלתר, ואעשה כל שבכוחי שלא תהיה שונה ממקרים אחרים".

אסף נחשבה במשך שנים לאשת סודו של ניצב בארי וכן של המפכ"ל הקודם רב-ניצב יוחנן דנינו, אלא שהפרשה שנחקרה במסגרת פרשת חקירת רונאל פישר הובילה לקרע ביניהם.

מדוברות המשטרה נמסר בתגובה: "אין בכוונתנו להתייחס לאמירות הנוגעות לכאורה לתחושות אישיות וסובייקטיביות של אדם זה או אחר, לא כל שכן כשהן נגזרות מהתרחשויות לכאורה במסגרת חקירה שנוהלה במח"ש, שפרטיה כלל אינם ברשותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully