וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי הכלבה: "אם רציתי, יכולתי להרוג אותה בבריכה הפרטית"

18.8.2015 / 0:25

בעליה של הכלבה שנמצאה מתה בחוף הארגמן בנתניה כתב בפייסבוק כי לקח אותה ליום כיף משום שהייתה אמורה לעבור המתת חסד, אך לא היה לידה כשהיא מתה. המשטרה סגרה את התיק בטענה שאין חשד לפלילים

אסף ברזינגר עם הכלב הוטבע בחוף ארגמן בנתניה. יקיר קרשביץ, מערכת וואלה! NEWS
הכלבה לאחר שנמצאה מתה בחוף הים בנתניה, בראשון/מערכת וואלה! NEWS, יקיר קרשביץ

אתמול, יום לאחר טביעת הכלבה בחוף הארגמן בנתניה סגרה המשטרה את תיק החקירה בנושא. זאת, לאחר שנקבע כי "איש לא הטביע" את הכלבה וכי "אין חשד לפלילים", על פי הודעת המשטרה. "מאז אמש עם פרסום אירוע המתה לכאורה של כלבה בחוף הים בנתניה נפתחה חקירה נמרצת בידי שוטרי תחנת נתניה", מסרה המשטרה. "היום אחר הצהריים, עם איתור בעל הכלבה, ולפני זמן קצר עם סיום חקירתו, הוברר כי אין כל חשד לפלילים".

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה בודקת: גופת הצעירה בכביש 4 - רצח על כבוד המשפחה?
לפחות 19 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ עז בלב בנגקוק
נערה טבעה בנהר הירדן ונסחפה בזרם, צוללנים איתרו את גופתה

בעל הכלב שהוטבע בנתניה מגיב בפייסבוק. פייסבוק, צילום מסך
בעל הכלב שהוטבע בנתניה מגיב בפייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

בעל הכלבה שנמצאה מתה כששקית ניילון עוטפת את ראשה פרסם היום בפייסבוק את גרסתו למקרה. "הכלבה הייתה במצב רע, לא אכלה כמעט כלום והייתה אמורה לקבל זריקת חסד. לקחתי אותה לים ליום כיף אחרון", כתב. "חוץ מזה, יש לי בריכה פרטית בחצר כך שאם רציתי יכולתי להרוג אותה בחצר. לא הייתי קרוב אליה כשהיא מתה, הייתי בעומק עם הכלבה השנייה שלי".

אתמול בשעות הבוקר הגיעה אישה למרפאה בחוף וסיפרה כי הבחינה באדם שעטף כלב בשקית ניילון ומנסה להטביעו בין הסלעים. אסף ברזינגר, המשמש חובש בחוף הים, הגיע לאזור שעליו דיווחה האישה, שם הבחין באם ובתה שסיפרו כי גבר בשנות ה-30 לחייו נמלט מהמקום לאחר שהטביע כלב במים. לטענתן, הוא לא נענה לקריאות שלהן לחדול ממעשיו ואף דרש מהן לא להתקרב אליו.

"לא ניתן היה להציל את הכלב. אני מזועזע", סיפר החובש. "איך בנאדם יכול לעשות דבר כזה לבעל חיים? עד עכשיו לא התאוששתי מהמראה המזעזע. זה רצח לאור יום".

(עדכון ראשון: 23:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully