וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילם ילדים עירומים במלתחות בקאנטרי בהרצליה - ונעצר

17.8.2015 / 20:15

תושב העיר שהיה במלתחות עם ילדיו הבחין בגבר והזעיק את המשטרה. למרות שנתפס "על חם" הוא שוחרר ונעצר רק לאחר יומיים. לאחר שנעצר נלקח לבדיקה פסיכיאטרית. בעבר סגרה הפרקליטות 3 תיקים נגדו בגין עבירות דומות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תושב הרצליה שהגיע שלשום עם ילדיו לקאנטרי קלאב בעיר הבחין בגבר מצלם ילדים עירומים במלתחות. השוטרים שהוזעקו למקום תחקרו את החשוד, ולאחר כמה דקות הוא שוחרר. האב טען שהמשטרה פעלה ברשלנות משום שמדובר בעבריין מין סדרתי. הוא פרסם פוסט בנושא בפייסבוק, שעורר תגובות נזעמות. בעקבות כך נעצר הערב (שני) החשוד.

לאחר שנעצר נלקח החשוד לבדיקה פסיכיאטרית. בחיפוש שנעשה בביתו לא נמצא חומר פדופילי. גורמים במשטרה אישרו כי הוא כבר נעצר בעבר בגין חשדות דומים, ובאחד המקרים ניסה לצלם נערים בבית ספר. עוד נמסר כי שלושה תיקים נגדו בחשד לעבירות מין נסגרו על ידי הפרקליטות.

בשיחה עם וואלה! NEWS סיפר האב, אור דובנוב: "היו במלתחות ילדים שבדיוק התלבשו אחרי מקלחת. בשלב מסוים ראיתי בנאדם עומד בצד, מחזיק טלפון נייד במצב ניצב ויציב, ומכוון את העדשה לכיוון הילדים שהתלבשו. הבנתי שהוא מצלם, לכן התקרבתי ואז הוא הצמיד את הטלפון לאוזן כאילו הוא בשיחה, אבל ראיתי שהמסך של הטלפון היה במצב צילום".

עוד בוואלה! NEWS:
הניצב והדוח החסר: הטעות של ראש אגף התנועה שעלולה לזכות עבריין
גורם מדיני: "אין שום מו"מ להפסקת אש ארוכת טווח עם חמאס"
שליח חב"ד בבנגקוק: "מנסים להרגיע את ההורים בארץ"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובנוב פנה לגבר וביקש לדעת מה צילם. "הוא נבהל ואמר לי, כשכל גופו רועד, 'לא לא, הכול בסדר, מילה של גבר לא צילמתי'. התגובה שלו לא הייתה טבעית, הוא המשיך לרעוד ונכנס עם הטלפון אל מתחת למים במקלחת לדעתי במטרה למחוק את התמונות. בשלב הזה יצאתי והזעקתי את מנהל הקאנטרי ואת המציל. במשך 20 דקות הבחור הסתגר באחד מתאי השירותים, יכול להיות שהוא ניסה להעביר או למחוק סרטונים, אני לא יודע. כשהוא יצא, המציל דיבר איתו, בעודנו ממתינים להגעת המשטרה. אז הוא אמר למציל שהוא מחק את שצילם והטלפון לטענתו נקי".

לדברי דובנוב, השוטרים לקחו את פרטיו של הגבר. "הוא אמר להם שאין סרטונים ושהטלפון נקי", הוסיף. "אני לא מבין, הרי אם השוטר מקליד את השם של החשוד במסוף הוא היה מגלה שמדובר בעבריין מין שנעצר בעבר. אבל השוטר שחרר אותו במקום. בשעות הערב הגעתי לתחנת המשטרה בהרצליה, ישבתי שם שעתיים ואז החוקר ביקש שאני אגיע למחרת בשל אירוע אחר דחוף שהם נדרשו לטפל בו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"הבנתי מול איזו מפלצת עמדתי"

למחרת הגיע האב לתחנת המשטרה פעם נוספת. "ישבתי מול החוקר והוא הציג לי את העבר של החשוד, גיליון שכלל אירועים שבהם הוא הציץ בבית ספר, רדף אחר ילדים, נגע בילד מתחת לגיל 16. נחרדתי. אז הבנתי מול איזו מפלצת עמדתי, פרצתי בבכי ולא האמנתי שכך המשטרה שחררה את המפלצת מבלי לבדוק או לחקור. הרי אם היו לוקחים את הטלפון אפשר היה לשחזר תמונות גם אם הוא מחק אותן".

הפוסט שפרסם דובנוב בפייסבוק הפך לוויראלי ועורר זעם רב על תפקוד השוטרים שטיפלו במקרה. "צריך לאמץ קצת תרבות אמריקנית. שם פדופילים מקבלים יותר ממה שרוצחים מקבלים כאן", נכתב באחת התגובות. בתגובה אחרת נכתב: "השוטרים עסוקים, הם מחפשים בנרות למי לתקוע דוח באיילון. הם עסוקים בליצור פקקים שלא היו קיימים אם הם לא היו שם... סליחה שאני מעליבה עובדי ציבור, אני מדברת מכעס, זה באמת מכעיס. איפה סדר העדיפויות? פדופיל נתפס על חם ו... ?!".

ממשטרת תל אביב נמסר בתגובה: "שוטרים הגיעו תוך כמה דקות למקום האירוע בעקבות דיווח למוקד 100 ופגשו במעורבים. בבדיקת מכשיר הטלפון לא נמצאו תמונות הקשורות לאירוע ולא נמצאו פרטים וראיות המעידים על ביצוע עבירה. השוטרים ביקשו מהמתלונן למסור תלונה מפורטת ובה פרטי האירוע אך זה סירב ובחר להגיע לתחנה רק למחרת היום. בעקבות הגשת התלונה נפתחה חקירה ונעצר חשוד במעורבות לכאורה באירוע. בתיק החקירה בוצעו מספר פעולות כנדרש ובהתאם לחוק וזאת במטרה להגיע לחקר האמת. נציין כי הפרטים שנרשמו בפוסט אינם משקפים את השתלשלות האירועים".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully