וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ פרי על גל הפיגועים: "האווירה לוהטת בגלל ההסתה הדדית"

16.8.2015 / 22:33

ראש השב"כ לשעבר, ח"כ יעקב פרי מיש עתיד, התייחס בריאיון לאולפן וואלה!NEWS לריבוי פיגועי הדקירה, ואמר: "השוליים הקיצוניים מנסים לשנות את ההיסטוריה, ותפקיד ההנהגה הוא לעצור את ההסתה"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

על רקע גל הפיגועים בגדה המערבית, הגיע ח"כ יעקב פרי (יש עתיד) לאולפן וואלה!NEWS, והפנה אצבע מאשימה לעבר הנהגת שני הצדדים: "אין ספק שכאשר השטח מתחמם והאווירה לוהטת משני המדדים צריך בראש ובראשונה לגנות", אמר פרי. "אפשר למתוח ביקורת אבל צריך להפסיק את ההסתה. השוליים הקיצוניים מנסים לשנות את מהלך ההיסטוריה ותפקיד ההנהגה לעצור את זה". בהקשר זה אמר חבר הכנסת כי "צריך לבדוק למשל אם יש סעיף חוקי שיאפשר לחקור את ח"כ יוגב".

עוד בנושא:
לוחם מג"ב שנפצע בפיגוע בשומרון: "היינו ערוכים לאירוע"
פיגוע שני ביממה: מחבל דקר לוחם מג"ב בשומרון - וחוסל
בפעם השנייה השבוע: פיגוע דקירה בכביש 443 מצפון לירושלים

השר לשעבר יעקב פרי. נמרוד סונדרס
"צריך לבדוק למשל אם יש סעיף חוקי שיאפשר לחקור את ח"כ יוגב". פרי/נמרוד סונדרס

חבר הכנסת הדגיש כי "מערכת הביטחון צריכה להתגבר על כך כדי שלא נגיע לכלל איבוד שליטה". לדבריו, "כל פיגוע טרור הוא טראגי, משני הצדדים, וכל פיגוע הוא כישלון של מערכת הביטחון. מודיעין אינו מדע מדויק וכשמתגבר טרור יהודי וישנה הסתה, האווירה מתחממת על ידי שני הצדדים ולכן יש התגברות של גל פיגועים בצד היהודי ובצד הפלסטיני".


על האפשרות שיפרוש מפוליטיקה אמר פרי: "זה לא סוד שקשה להיות באופוזיציה מהצד השני של המתרס, אבל אני מקווה שבבחירות הבאות נחזור לשלב העשיה והיוזמה. כרגע יש ממשלה שלא עושה מה שטוב לציבור".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully