וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: סטודנט נתפס צופה בפורנו בשיעור - וזה לא מה שאתם חושבים

18.8.2015 / 10:22

סטודנט ששכח לחבר את האוזניות למחשב הנייד שלו נתפס על חם צופה בפורנו במהלך השיעור. אתם בטח חושבים שהסטודנט רצה לקבור את עצמו מרוב הבושה? אז זהו שמתברר שהבדיחה היא עלינו

צילום מסך

סטודנט אוסטרלי נתפס צופה בפורנו במהלך הרצאה באוניברסיטה, כשסאונד של התנשפויות ואנחות נשמע ממחשבו הנייד - כיוון ששכח לחבר את האוזניות שלו למחשב רגע לפני שלחץ על הפליי. מביך? אתם לא מבינים בכלל עד כמה.

בסרטון המוזר הזה שצולם בשבוע שעבר באוניברסיטת סידני שבניו סאות' ויילס, אוסטרליה, נראה הסטודנט האלמוני צופה בפורנו בזמן הרצאה - כשהוא בטוח שאת הסאונד המרעיש שיוצא מהסרט רק הוא שומע. מה שהוא לא קלט - גם אחרי שהסרטון התנגן כמה שניות וסביבו כולם מתפקעים מצחוק - זה שהאוזניות שלו לא באמת מחוברות למחשב ושהוא לא היחיד ששומע את הרעשים האירוטיים שמגיעים מהסרט.

סטודנט צופה בפורנו במהלך השיעור. צילום מסך
קיבל שיעור שלא ישכח לעולם/צילום מסך

כשלבסוף הבין הסטודנט באיזו סיטואציה מביכה הוא מצא את עצמו - הוא ניסה במהירות לחבר את האוזניות למחשב ללא הצלחה - מה שגרם לסטודנטים סביבו לצחוק עליו אפילו יותר. אז הוא כבר הבין שאין לו ברירה אלא לברוח מהכיתה. אם חשבתם שהוא החליט לפרוש מלימודיו, לשנות את שמו ולעבור לארץ אחרת - תרשו לנו לגלות לכם שהבדיחה היא בעצם עלינו. התקרית המביכה התבררה כמתיחה שעשה הסטודנט על חבריו בכיתה. האמת שזה קצת מאכזב לגלות שהסרטון מפוברק, לא חושבים?

עוד באותו נושא

בגד באשתו אחרי יותר מעשור בלי סקס - ואחרי שעה שילם את המחיר

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully